Hop til indhold
Stavox

[Solved] Brandvæsen + Brandalarm


Subtunate

Recommended Posts

Der er jo en bandstation til både Evocity / Rockford og de er lidt kun brugt til at bygge post service så jeg tænkte hvis man kunne få et brandvæsen job hvor falck og brandvæsnet ejede stationen.

Har fundet en (Workshop mod) der virker helt fint, har ikke fundet nogen problemer med den, det eneste vi ellers havde brug for på brandvæsen jobbet er en uniform og en brandbil, hvis i adder modden så prøv lige at se om i kan gøre sådan at der ikke kommer nogen brande hvis der ikke er nogen på jobbet og så biler også brænder når den bliver sprunget.

 

Så var det også en smart måde på at man kunne få brandalarmer de forskellige steder, en brandalarm der også kostede penge om at få så kunne man bestile en brandalarm + tilbehør som brandslukker. 

 

Men det der vil være perfekt til den her mod var hvis i kunne lave så forskellige ting kunne brænde.

Download video 2017-11-17_15-23-19.mp4

Video på youtube PS. Der sker først noget spændene i videoen omkring 1 min.

Workshop gmod brandalarm http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=377428768&searchtext=fire

 

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, FreakZ skrev:

+Rep

Fed ide hvis det kommer synes jeg det skulle være sådan at man som civil ikke kunne slå det fra selv, så brandvæsnet ligesom var nødt til at komme og slukke alarmen, og evt. ild..

Syntes også at det kunne være fedt at lad os nu sige at en bil sprang på noget græs, at så gik der også ild i græsset.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Subtunate skrev:

Syntes også at det kunne være fedt at lad os nu sige at en bil sprang på noget græs, at så gik der også ild i græsset.

Synes ikke det skulle blive alt for vildt. Det er også lidt urealistisk, da strålevarmen fra branden ikke er så kraftig under den. Men kan meget godt lide ideen med at der går ild i en bil, og brandvæsnet så skal rykke ud for at slukke den. Det kunne også være fedt hvis man kunne påsætte brande, evt. et pyroman job. Der skulle selfølgelig være en masse regler man skulle indrette sig efter, ellers vil det bare ende med at hele serveren brændte ned. Tænker f.eks. maks 1 af gangen, og branden skulle sprede sig langsomt, så man har en chance for at få den slukket. Evt. også noget omkring hvor ofte man må gøre det.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, 0mar skrev:

Gidder ikke at der er ild i hele mappet ligesom på Zypress. Det er allerede næsten helvedes dyb, med The Blue Phantoms over alt!

0mar det jeg mener er at der kan ikke komme ild hvis der ikke er brandvæsen, og hvis de ikke gør deres job bliver de demoted (Simpelt) og hvis alt brændpersonalet leaver forsvinder branden også.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, DoktorDim skrev:

Det vil blive misbrugt utroligt meget hvis sådan en brandalarm kom ind. Kan godt se det fede i det, men det vil ikke komme til at fungere ordenligt!

True, hvad nu hvis det kun var brandvæsnet der kunne sætte systemet op eller at det allerede var der, som med postkasserne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er lidt træls at læse en tråd uden et eneste komma :///

 

Men! Jeg har personligt spillet på op til flere “RP” servers som har haft inkluderet et brandvæsen job. Og lortet bliver simpelthen ikke brugt. Jeg diskutere med Emoyly omkring brandmands jobbet på zypress her den anden dag, hvordan man kunne gøre det mere attraktivt, og løsningen er ikke ligetil. Det kunne være fedt med mere RP nogle gange, og et brandmandskab kunne helt klart gøre det muligt, men jeg tror ikke det bliver brugt nok, i forhold til hvor meget arbejde det ville kræve, at skulle lave alle tingene til jobbet.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Rep Hunter Vito skrev:

Det er lidt træls at læse en tråd uden et eneste komma :///

 

Men! Jeg har personligt spillet på op til flere “RP” servers som har haft inkluderet et brandvæsen job. Og lortet bliver simpelthen ikke brugt. Jeg diskutere med Emoyly omkring brandmands jobbet på zypress her den anden dag, hvordan man kunne gøre det mere attraktivt, og løsningen er ikke ligetil. Det kunne være fedt med mere RP nogle gange, og et brandmandskab kunne helt klart gøre det muligt, men jeg tror ikke det bliver brugt nok, i forhold til hvor meget arbejde det ville kræve, at skulle lave alle tingene til jobbet.

Jeg vil da gerne prøve det brandmands job, men det er lidt træls når man har perm ban fra zypress. jeg skal nok prøve at gøre det med komma bedre.

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Rep Hunter Vito skrev:

Det er lidt træls at læse en tråd uden et eneste komma :///

 

Men! Jeg har personligt spillet på op til flere “RP” servers som har haft inkluderet et brandvæsen job. Og lortet bliver simpelthen ikke brugt. Jeg diskutere med Emoyly omkring brandmands jobbet på zypress her den anden dag, hvordan man kunne gøre det mere attraktivt, og løsningen er ikke ligetil. Det kunne være fedt med mere RP nogle gange, og et brandmandskab kunne helt klart gøre det muligt, men jeg tror ikke det bliver brugt nok, i forhold til hvor meget arbejde det ville kræve, at skulle lave alle tingene til jobbet.

Jeg synes selv det kunne være fedt at spille som brandmand, det kan selvfølgelig godt være at jobbet ikke vil blive brugt, det er svært at sige.. Tænker at hvis man tilføjer nogen ting, ville det være sjovt..

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.