Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning [Greenberg]


Greenberg

Recommended Posts

Ingame navn:
Greenberg.
 
SteamID:
STEAM_0:0:57216455
 
IRL Navn:
Patrick
 
Alder:
16
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Jeg har haft nogle små servere sammen med et par stykker af mine venner, men det var dog ikke det helt store. Så jeg har en smule erfaring.
 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg syntes i skal vælge mig, fordi jeg godt kan lide og hjælpe andre. Dog syntes jeg også at det er vigtigt at reglerne bliver overholdt, og
det vil jeg meget gerne hjælpe med til at de bliver. Jeg syntes det er vigtigt at alle har det sjovt, og derfor vil jeg gerne give en ekstra
hånd til at alle får det godt i form af at hjælpe med deverse ting som normale spillere ikke kan. Det er derudover også vigtigt for mig at der ikke bilver taget parti så
det vil jeg vil helt sikkert også lade vær med at gøre det.
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja som sagt har jeg været med til at eje nogle mindre servere hvor vi også brugte ULX til at styre serveren, så jeg har ret godt styr på de forskellige ting.
 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg skriver og snakker flydende dansk og bruger som regl min mic når jeg rp'er da alt bliver lidt sjovere når man kan sætte lyde på.
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har mulighed for at være på stortset alle dage medmindre jeg selfølig skal noget andet vigtigt.
Men ellers vil/er jeg på fra når jeg kommer hjem fra skole til jeg går i seng ved 22 tiden, i weekenderne vil/er det selvfølig anderledes der kan jeg være på til ret godt ud på natten.
 
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg er en dreng på 16 fra sjæland hvor jeg bor med mine forældre. Jeg elsker at spille computer og møde nye mennesker hvilket gør stavox til et perfekt sted for mig da der er mange nye 
mennesker at snakke med. Jeg har spillet en del over 100 timer udelukkende på stavox. Jeg går i 9. Klasse og skal snart ud af folkeskolen.
 
Tusind tak for jeres tid
- Greenberg
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.