Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning-DanskVand


Ahmed Ali

Recommended Posts

 
Ingame navn: DanskVand
SteamID:STEAM_0:0:80694431
IRL Navn: Chris ChrisTian Schmidt
Alder: 15

•Mit navn er Chris ChrisTian Schmidt og jeg elsker at hjælpe folk med deres problemer hvis nu de har hjælp med ting.
•jeg spille mest Garry's mod og jeg har spillet det i 945 timer.Min hobby er sidder og snakke med mine venner og spille CS GO og Garry's mod men det jeg •har spillet mest af det er nok Garry's mod.
•Jeg bor i sønderjylland men siger ikke hvor jeg bor i sønderjylland xD.
•jeg elsker bare og være sammen med andre folk bare generelt.
•Men jeg er rat aktiv på servern! når jeg stå op tidligt up om morgen starter jeg min computer og spiller lidt på Stavox og spiller med mine venner! Jeg •kan holde skyr på alle folk ude at blive stresset.
•Jeg kan lide at hjælpe Folk.
•i weekend kan jeg spille i 7-10 timer ude at holde en pause og i være dagen kan jeg nok spille  4-7.
•Jeg har aldrig blevet banned på en server endnu!!!.
•Jeg har ikke været Staff på en gmod server endnu men vil right gerne værer Staff på denne server.
•jeg bruger megert Teamspeak og Skype.
•og jeg har ikke noget imod admin's inde på denne server!:D
•mine venner synes at jeg kunne være en god Staff medlemmer.
•men når jeg er inde så paler jeg at værer tyv eller bankmand!.
•jeg er en som man kan stole på 100p.
•jeg er en som kan regler i hovedet uden at kigge men der kan godt værer en gang jeg kan mis en regel men det gør jeg ikke mere.
•jeg kender mange fra denne server og jeg er venlig ved alle sammen det kan jeg også godt lide at være ved folk.
•hvorfor det skal værer mig. fordi jeg kan lide at værer sammen med right mange. 


                                                                                                                                vh DanskVand

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.