Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mod ansøgnig


Nejki

Recommended Posts

Ingame Navn: Nejki

SteamID: STEAM_0:0:89780319

IRL NAVN: Nikki 

Alder: 14 år 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej. Ikke hvad der angår gmod. Men dog på en gammel css server. De var mange glade for mig inde på den der server fordi jeg bruget meget tid på server og tog begge sider af det der var sket.


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Fordi jeg er rigtig aktiv på serveren, jeg har 670+ timer i gmod og 525+ på serveren. Jeg kan holde en god tone i de cases som der kommer.  jeg har et job som også skal passes (Jeg finder dog stadig tid til at komme på de dage). Jeg syntes det vigtigt at alle har det sjovt på serveren. Jeg har også snakket med andre staff og har hørt hvordan man skal tag cases. 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har læst på ULX, så jeg kender alle dem som man skal bruge som mod, ellers kender jeg jeres costum cmd´s.


Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
jeg kommer fra Danmark og er født og opvokset i Danmark, jeg snakke flydene dansk. Jeg bruger næsten kun min mic,og vil næsten kun bruge den i cases


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har mulighed for at være på hver dag i ugen. Jeg kan komme på kl 4.i hver dagene. Jeg har et arbejdet som jeg passes men det er forskeligt  hvornår jeg skal på arbejde 


Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
jeg er 14 år og går i 7 klasse, jeg er glad og vil hjælpe folk med deres problemer. Hvis jeg ikke er på, så kan du få fat på mig på Steam på mobilen.

 

MVH NEJKI:D

Jeg ved godt det er en kort ansøgning men jeg synges at jeg har skivet det jeg vil håber at i vil tag mig som staff men kender mange og ved hvordan du skal være i en case så... TAK fordi du har set min ansøgning. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.