Hop til indhold
Stavox

[Solved] Props på vejen ~Zunfix TBP~


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

Dit in-game navn: Zunfix TBP
Vedkommendes in-game navn: 0mar
Dit SteamID: STEAM_0:1:92847878
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:96049067
Tidspunkt for hændelse: 01:47:30 
Hvad regler er blevet brudt:Spawner props midt på vejen.
Hvad skete der?: Mig og min ven @DJ.Lyon Kører rundt i spawn, og så spawner han bare props lige skråt op for os, og prøvede bedvist på at ramme os.
Beviser: http://plays.tv/video/5a079bb507be4e17e3/prop-abuse
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, 0mar skrev:

dig og dine venner havde sidet og cdmmed os - man kan også se at du lige skal til at dreje ind i mig

Man kan tydeligt se at jeg prøvede på at undvige dig. Og cdmmede dig?. Du hopper konstant ud foran vores bil, og siger at vi lige skal prøve at cdmme dig og martus som vi ikke gider.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Marcus - Martus skrev:

Han kørte rundt og prøvede og CDM'e 0mar sad og kiggede på

Dig og 0mar er bedste venner. I snakkede sammen under det hele. I bliver ved med at spørge om vi kan køre ind i jer. Prøver så godt som jeg kan på at undvige jer. Så bare stop. Og hvis jeg nu cdmmede så skal i stadig ikke spawne props på vejen?. Giver lidt sig selv

Lige nu, 0mar skrev:

det er da nemmere lige at kalde på staff

Sket er sket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Anders Mat skrev:

Hejsa drenge jeg har lige været inde og sige til @0mar Han skulle fjerne dit props efter i en anden person havde kaldt Staff over det. Kan ikke se grunden til at lave en "BAN REQUEST" når der er blevet taget sig af det??

Det er ikke blevet taget hånd om det fra min side. Leavet lige efter så vil gerne have i tager fat i ham. Måske en straf idk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Anders Mat skrev:

Hejsa drenge jeg har lige været inde og sige til @0mar Han skulle fjerne dit props efter i en anden person havde kaldt Staff over det. Kan ikke se grunden til at lave en "BAN REQUEST" når der er blevet taget sig af det??

præcis, det var dumt, men der var cdm-krig og et par personer fk carban

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, 0mar skrev:

præcis, det var dumt, men der var cdm-krig og et par personer fk carban

CDM Krig?. Var ikke en del af den?.

1 minut siden, Anders Mat skrev:

Hejsa drenge jeg har lige været inde og sige til @0mar Han skulle fjerne dit props efter i en anden person havde kaldt Staff over det. Kan ikke se grunden til at lave en "BAN REQUEST" når der er blevet taget sig af det??

Og der er jo ikke blevet taget sig om det. Måske for 1 person men så har han jo gjort det adskillige gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, 0mar skrev:

"Sket er sket", efter den logik er der ingen mening med en ban-request

 

Jo for du spawner props på vejen så derfor er der en god grund du forsøger at: Blocke med en prop så man ikke kan køre. Også sidder du og finder på undskyldninger

Link til kommentar
Del på andre sites

Zunfix... Jeg har det lidt som om at dig og dit gang godt må trolle andre hist og pist. Men lige så snart det går ud over jer, så bryder helvede løs. Har haft et par cases hvor du har kørt nogle ned, eller skudt nogle hvor du kommer med grunden "Vi sad bare og havde det sjovt". Behandl folk som du selv vil behandles.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Glen Andersen skrev:

Zunfix... Jeg har det lidt som om at dig og dit gang godt må trolle andre hist og pist. Men lige så snart det går ud over jer, så bryder helvede løs. Har haft et par cases hvor du har kørt nogle ned, eller skudt nogle hvor du kommer med grunden "Vi sad bare og havde det sjovt". Behandl folk som du selv vil behandles.

Troller sjældent. Flere cases hvor jeg har kørt ned. De fleste af dem er uheld. Og at skyde hinanden, ja der sidder vi og leger. Men kan ikke se hvorfor han skal trolle en som ikke er hans ven?.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.