Hop til indhold
Stavox

[Solved] Veje og steder på Mappet (Tableten)


Toxic Pixels

Recommended Posts

Hej! når nu mappet er så store syntes jeg det vil være fedt hvis mand kunne se hvor stederne ligger

 

Hvad hjælper det?: Pakkeomdeler, Politi jobs(give calls med at Det sted har KOS), Taxa, Bus, Tyv (Hvis man skriver til en ven hvor man raider), Borger(kalde på politied), Læge.

Hvad hjælper det på RP?: i virklig hede så ved jeg sku ikke hele min by og steder, så tager jeg Google Maps frem.

Ville det være sværd at sætte ind?: Nej, det er meget simpelt. Bare skrive på mappet (tror jeg, kommer and på hvad Stavox har lavet det med)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Toxic Pixels skrev:

Hej! når nu mappet er så store syntes jeg det vil være fedt hvis mand kunne se hvor stederne ligger

 

Hvad hjælper det?: Pakkeomdeler, Politi jobs(give calls med at Det sted har KOS), Taxa, Bus, Tyv (Hvis man skriver til en ven hvor man raider), Borger(kalde på politied), Læge.

Hvad hjælper det på RP?: i virklig hede så ved jeg sku ikke hele min by og steder, så tager jeg Google Maps frem.

Ville det være sværd at sætte ind?: Nej, det er meget simpelt. Bare skrive på mappet (tror jeg, kommer and på hvad Stavox har lavet det med)

 

Jeg syndes ikke at du forklarer hvad det er du vil ha man skal implementerer ind. Skal man have x-ray hvor der står hvad stedet heder? Skal det være et kort på tabletten? skal der på toppen af UI'en stå hvor du er henne? Prøv at forklarer det bedre med hvad du vil ha.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, htm[dk] skrev:

 

Jeg syndes ikke at du forklarer hvad det er du vil ha man skal implementerer ind. Skal man have x-ray hvor der står hvad stedet heder? Skal det være et kort på tabletten? skal der på toppen af UI'en stå hvor du er henne? Prøv at forklarer det bedre med hvad du vil ha.

jeg mener med det at på google maps på tableten, så ville man kunne se danske bank måske et logo og en text

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror godt vi kunne lave små ændringer til kortet så der står du mest populære steder. Dog kan folk normalt godt det map de spiller på ind og ud, og det samme kan man sige om politiet i virkeligheden. De kender jo også mange af de områder de kører i, så tænker det er til opgave at spilleren selv finder ud af hvad de forskellige områder, samt huse hedder

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.