Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mode forslag


marfom

Recommended Posts

at mekaniker skalle ikke være vip job men et aneder  job som man  kan få flere penge . som man kan får flere vis man er indsats leder kan man jo går son at man får 700 kr og politi kan får som løne 550 kr 

og man kan får rante og man får state penge.

 

Mods forslag 

jaguar c-x75 (det er får bæke to bille det gælder)

 jaguar f-typ svr 2016(jaguar er en gode bille men der skalle jo også hvade en gode pris)

media play (jobs tdc som man kan bestele sit tv ved elle yousee)

 

det here ville gåre stavox mere ralistik plus i får flere play ver dag vis i 

og vip bile kan vere lastbilen skalle ikke være. vip bille kunne være Lycan hypersport 

 

Ps er ordblin 

Link til kommentar
Del på andre sites

Mekaniker forslag - Mekaniker er vores eneste, og bliver nok også det eneste VIP job vi har. Der har været snak om at fjerne VIP only, men tror aldrig det blev til noget.

Politi forslag - Kan ikke huske hvad politi har af løn pt, men at hæve den tror jeg ikke gør godt for noget. Resten af det forslag kunne jeg ikke rigtigt forstå, og du må gerne prøve at formulere det på en anden måde hvis det er muligt

Bilforslag - Vi har i forvejen ret mange biler, og tilføjer lidt hist og her. Dine forslag med biler er helt fine, men vi finder selv biler til den tid.

Mediaplayer - Vi har radio i biler, og mere kommer der ikke. Som på alle andre servere, så ender det op i earrape overalt

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld, men hvorfor alt den "Godt Sproget", når han tydeligvis selv indrømmer han er ordblind i sit forslag?

 

Hvis jeg er korrekt på den, så er dit forslag omkring "statens penge" på en måde allerede implementeret. Alle de bøder den udøvende magt skraber ind, bliver til sidste delt lige med alle de betjente der er på det tidspunkt. Så man kan på en måde kalde det "statens penge".

Angående dit forslag omkring renter, så er der hvis en del snak (eller har været i hvert fald) om det i forvejen. Ved ikke hvor langt de er i processen eller om man har droppet forslaget.

Var det dette du mente, eller om det var noget helt andet du havde i tankerne?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 10/11/2017 den 9:59 PM , DetBareMads skrev:

Mekaniker forslag - Mekaniker er vores eneste, og bliver nok også det eneste VIP job vi har. Der har været snak om at fjerne VIP only, men tror aldrig det blev til noget.

Politi forslag - Kan ikke huske hvad politi har af løn pt, men at hæve den tror jeg ikke gør godt for noget. Resten af det forslag kunne jeg ikke rigtigt forstå, og du må gerne prøve at formulere det på en anden måde hvis det er muligt

Bilforslag - Vi har i forvejen ret mange biler, og tilføjer lidt hist og her. Dine forslag med biler er helt fine, men vi finder selv biler til den tid.

Mediaplayer - Vi har radio i biler, og mere kommer der ikke. Som på alle andre servere, så ender det op i earrape overalt

 

Indsatsleder tjener 350,- og 300 til Politi, jeg tror at han mener at de vil give flere politifolk og når de ikke kan få printere er det lidt nederen hvis man ikke kan tjene så meget på at være det.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.