Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin ansøgning by HiMiKvaj


HiMiHej

Recommended Posts

Ingame navn: HunD
SteamID: STEAM_0:1:27663044
IRL Navn: Hvordan finder jeg det??
Alder: 2+3+1+5+7-3+4+2-1

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Lidt, har spillet Minecraft i 120 timer.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Er født som HiMiHej, levet som HiMiHej. og vil dø som HiMiHej... HiMiHej er bare bedre end andre.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jaaah... har permbannet mange.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: er ordblind, og min dansklære hadet mig, men det tror jeg da godt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har mulighed imellem den tid jeg tænder min computer og til jeg slukker den igen.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Er HiMiHej? kan jeg sige andet???

Tak for jeres tid. Kan muligvis godt forbedres? meeeeeeen Magtede jeg ikke lige

yyd7j6R.png.5237dc0c2713c568e88fc79c6007

family-guy-gif-hater-0.gif.c58993f5c7bd1

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.