Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning


MagnusDoktor

Recommended Posts

Ingame navn: MAGNUSDOKTOR
SteamID: STEAM_0:1:19980003
IRL Navn: Magnus Doktor Hørdum Sørensen
Alder: 13 lyder som 10 årig

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin og mod på et par andre server

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg tager det seriøst og er moden og leger ikke rundt som jeg nogen gange ser andre admins gøre.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg havde men det er lidt tid siden kan godt huske de basic ulx commands ellers ikke de nye

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan snakke dansk flydende og skrive det er også god til engelsk

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: både i weekenden og i hverdagen

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg har en helium stemme men er moden 
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, MagnusDoktor said:

Det ville jeg så ikke sige var rigtigt fordi mig og mine venner er begyndt for 3 måneder siden og har spillet 5 dage om ugen ca

men tak fordi du skriver din mening :)

Det kan også godt være at jeg bare ikke har set dig skal nok ændre det :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.