Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Henrik Andersen


Henrik Andersen

Recommended Posts

2 minutter siden, ~Henrik Andersen~ skrev:

Prøv nu at hør her søde sunix, gider ikke lave en af landen stor fake beef ud af dette så jeg tror bare vi lukker den nu. Ved godt jeg har kopiret og det var dumt og det sker aldrig igen =D <3 

Jamen godt, så håber jeg at du aldrig laver en ansøgning igen fordi det kan du tydeligvis ikke finde ud af.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så du er stoppet helt med gmod, og ansøger kun pga du vil være staff så du kan starte igen. Mener også vi havde ligende situation sidste gang.

Udover det vælger du at ændre mening omkring grunden til at du kopirede Suniks' ansøgning. Tænker bare siden du selv indrømmer at du kopirer andres ansøgning, og for den sags skyld opfører dig ret så aggressivt over for spillere der påtegner fejlen for dig, så tør jeg ikke tænke på hvordan du vil reagere i en diskussion med en spiller under en case. Ser overhovedet ingen grund til at du skal være staff herinde, da det som sagt er anden gang du laver sådan en opførsel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.