Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Henrik Andersen


Henrik Andersen

Recommended Posts

       --------------------------------Henrik Andersen's Staff ansøgning --------------------------------

 

Ingame navn: Henrik Andersen

 

SteamID: STEAM_0:0:212786989

 

IRL fornavn: Alexander Andersen

 

Alder: 14

          

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, jeg har været admin på en anden gmod server som lukket 3 dage efter fordi ejeren ikke kunne holde den kørende og fordi den blev hacket.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff-teamet fordi:

Jeg elsker virkelig at hjælpe folk.

-Jeg har styr på alle regler

-Jeg har styr på mit RP.

-Jeg syntes selv jeg opfører mig pænt inde på jeres serverne.

-Jeg er virkelig god til at håndtere pressede situationer.

-Jeg har spillet på serveren længe og kunne godt tænkte at gøre en forskel

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har haft kendskab med ULX fra en anden server og jeg syntes selv jeg kender hele ULX meget godt og kan de fleste ting i ULX menuen.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg syntes at jeg er god til at formulere mig selv skriftligt og mundligt men alle har jo deres egne holdninger til alt. Ja jeg bruger også min mic meget in game og der er jeg ihveriflad god til at formulere mig mundtligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

------------------Skema------------------

-Mandag: 15:45 - 21:00- senere.

-Tirsdag: 14:45 - 21:00- senere.

-Onsdag: 15:45 - 21:00- senere.

-Torsdag: 15:45- 21:00- senere.

-Fredag: 14:45 - 01:00- senere.

-Lørdag: 09:30 - 01:00- senere.

-Søndag: 09:30 - 21:30- senere.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en meget arbejdsom, hjælpsom,sjov og moden, ellers syntes jeg selv jeg har sagt alt hvad i skal vide.

Vil gerne søge til staff så jeg kan være aktiv igen! 

 

Mvh Alexander Andersen - Henrik Andersen

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, JAKE卡斯帕 skrev:

Neutral rep.

--------------------------------------------------------------
Synes ikke jeg ser dig særlig tit mere.
Du okay flink.
Ved ikke om jeg kan se dig som staff, men det skal jeg ikke bestemme :) 
Okay god opstilling i din ansøgning 

-------------------------------------------------------------

Hæld og lykke 
 

Tanks

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Anonymous WTF skrev:

"medium" +REP
Jeg har ikke set dig ingame det sidste stykke tid,
så er ikke klar over om du er ejnet til at være Staff.
Din ansøgning er fin, men der mangler lidt mere kød på den.

Men - Held og Lykke

Tanks Se at jeg skriver "Vil gerne søge til staff så jeg kan være aktiv igen! "

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes det underligt du ikke rigtig spiller her inde mere, ellers er det mig der blind. Men jeg syntes virkelig du burde spille her inde noget mere, jeg er godt klar over du vil spille noget mere hvis du bliver staff, men jeg vil sige det underligt at stoppe med at spille på serveren indtil du bliver staff, hvis du forstår mig.

Jeg havde tænkt mig at give den et +rep, men jeg lægger mærk til at du kopier noget af det som jeg skrev i min, præcis det samme.

 

Dit: https://gyazo.com/74e6edf2e9d90aff054bf724454ea478

Mit: https://gyazo.com/95608c990f8a084d840aa32aaf41d0f4

Find lige på dit eget næste gang, du gjorde også det samme sidste gang!

Derfor vælger jeg at give den et -rep, desværre.

Held og lykke

 

//Sunix

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Suniks skrev:

Jeg syntes det underligt du ikke rigtig spiller her inde mere, ellers er det mig der blind. Men jeg syntes virkelig du burde spille her inde noget mere, jeg er godt klar over du vil spille noget mere hvis du bliver staff, men jeg vil sige det underligt at stoppe med at spille på serveren indtil du bliver staff, hvis du forstår mig.

Jeg havde tænkt mig at give den et +rep, men jeg lægger mærk til at du kopier noget af det som jeg skrev i min, præcis det samme.

 

Dit: https://gyazo.com/74e6edf2e9d90aff054bf724454ea478

Mit: https://gyazo.com/95608c990f8a084d840aa32aaf41d0f4

Find lige på dit eget næste gang, du gjorde også det samme sidste gang!

Derfor vælger jeg at give den et -rep, desværre.

Held og lykke

 

//Sunix

Hej Sunix, har ændret det nu. Men vil bare lige sige til mit eget forsvar at du gav mig lov til at bruge det. Håber du vil ændre din mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, ~Henrik Andersen~ skrev:

Hej Sunix, har ændret det nu. Men vil bare lige sige til mit eget forsvar at du gav mig lov til at bruge det. Håber du vil ændre din mening.

For det første, hvornår har jeg givet dig lov? For det andet har du ikke ændret det jo, du har skrevet det samme men bare ændret lidt på det. Men jeg syntes bare det dummeste er at du venter til at du bliver staff før du vil starte igen. Hvis du nu bliver staff og går ind, så kan du sikkert ingengang huske reglerne og de nye tilføjelser har du sikkert heller ikke set.

Du får du stadig et -rep fra mig

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, Suniks skrev:

For det første, hvornår har jeg givet dig lov? For det andet har du ikke ændret det jo, du har skrevet det samme men bare ændret lidt på det. Men jeg syntes bare det dummeste er at du venter til at du bliver staff før du vil starte igen. Hvis du nu bliver staff og går ind, så kan du sikkert ingengang huske reglerne og de nye tilføjelser har du sikkert heller ikke set.

Du får du stadig et -rep fra mig

I min sidste ansøgning som også blev afvist, gave du mig lov til at bruge det. Men det er helt fair.

52 minutter siden, Marcus skrev:

Wtf Henrik, troede faktisk du var en cool gut.

 

-rep

(pga kopiering)

Er en cool gut tror bare sunix har glemt at han har givet mig lov.....

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, ~Henrik Andersen~ skrev:

I min sidste ansøgning som også blev afvist, gave du mig lov til at bruge det. Men det er helt fair.

Er en cool gut tror bare sunix har glemt at han har givet mig lov.....

Ligemeget hvad, viser du ikke dine evner og eller kompetancer, ved at bare tage de andres.

Du udstråler heller ikke at det er noget du gider, når du ikke finder dig tid til at skrive din egen.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, ~Henrik Andersen~ skrev:

I min sidste ansøgning som også blev afvist, gave du mig lov til at bruge det. Men det er helt fair.

Er en cool gut tror bare sunix har glemt at han har givet mig lov.....

Altså.. Dafuq? Du kopier jo bare min fordi jeg blev staff fordi jeg skrev sådan noget der, så du vælger simpelt hen ikke at skrive hvorfor du vil være, du viser ingen interesse i at være staff så. Du tænker jo bare at dit mål er at være staff, men du vil ikke skrive hvorfor. Selvom hvis jeg gav dig lov, syntes jeg at det er meget dumt at kopier folks ansøgning, fordi du viser ikke hvorfor du vil være

-Du nok overhovedet ikke klar til at være staff

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Suniks skrev:

Altså.. Dafuq? Du kopier jo bare min fordi jeg blev staff fordi jeg skrev sådan noget der, så du vælger simpelt hen ikke at skrive hvorfor du vil være, du viser ingen interesse i at være staff så. Du tænker jo bare at dit mål er at være staff, men du vil ikke skrive hvorfor. Selvom hvis jeg gav dig lov, syntes jeg at det er meget dumt at kopier folks ansøgning, fordi du viser ikke hvorfor du vil være

-Du nok overhovedet ikke klar til at være staff

Jaer, det godt du, du må hils.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.