Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøning


Blasterion_^

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Blasterion_^
SteamID: STEAM_0:1:167691001
IRL fornavn: Nicolai
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

det kan man vel godt sige, da jeg tideliger har været staff på både minecraft og csgo server, men ville 100% gerne prøve at være staff på en gmod server, og i kan regne med at jeg ville tage det 100% seriøst.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg ville sige, at jeg er mere kvalificeret, da jeg allerede har styr på både ULX og en smugler logs. Jeg sundes også jeg er mere kvalificeret, fordi jeg er en af de personer der har meget nemt ved at snakke med folk uden at skabe nogle strider eller problemer.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

som jeg sagde i sidste svar, har jeg godt styr på ULX ved hvordan tingene fungere.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

hvis det er mugeligt vil jeg mest tage brug af min mikrofon, end jeg vil skrive.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

jeg kan være på alle dag efter klokken 3 mindst, da det er den tid jeg har fri for skole.

(mandag 15:30-20:00)
(tirsdag 15:30-21:00)
(Onsdag 15:30-21:00)
(torsdag 15:30-19:00)
(fredag 15:30-00:00)
(lørdag 11:00-00:00)
(søndag 11:00-20:00)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

informationer: kan kun være på til klokken 19 torsdag, da jeg skal til e-sport. Weekend tiderne er lidt forskellige, men kan for det meste spille til lidt over natten.

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.