Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Marcus3355 - Mod ansøgning


daS1d

Recommended Posts

Ingame navn: Marcus3355

SteamID: STEAM_0:1:63398220

IRL Navn: Marcus

Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været mod på en server kaldet CaoticGamersUK. Er også Staff Manager på en server der hedder NitrousRP, serverne er ikke små servere med få folk inde om dagen. Har været Staff Manager her nu ca. 80-100 timer derinde.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi jeg har meget afaring med at være mod/staff, som i har læst har jeg været en meget høj rank på en halv stor server. Jeg er frisk og klar til envher opgave, når jeg spiller på min main server er jeg næsten kun hele tiden on duty, er næsten aldrig i rp. Jeg kender også til reglerne, kan godt tage store ansvar fx. i en case med mange folk eller en der opfører sig meget dårligt.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, som læst har/er jeg jo staff på en anden server, kan alle ULX commands ud og ind som var det min bukselomme ;), kan også finde ud af at bruge dem, kender dem ikke bare, jeg ved vilke tidspunkter jeg skal bruge forskellige commands.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan snakke og skrive flydende dansk, har altid min mic med/på mig. Og det er ikke en dårlig mic.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har fri i hverdagende fra 2-3, i weekenderne kan jeg spille hver dag, hvis jeg sefølgelig ikke skal noget andet.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en frisk og glad dreng fra midtjylland, det første jeg gør når jeg kommer hjem fra skole er at sætte mig foran min pc. Spiller hver dag, dog har jeg fodbold om mandagen og onsdagen.

 

Håber i kunne lide den! :)

 

Marcus3355

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, daS1d said:

når jeg spiller på min main server er jeg næsten kun hele tiden on duty, er næsten aldrig i rp.

Altså, du skal jo ikke have en helt anden server som du spiller mere på end den du egentlig søger om staff.

Har heller ikke set dig i forholdsvis langtid, det kan der self. være flere årsager til.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutes ago, SimoNe said:

Altså, du skal jo ikke have en helt anden server som du spiller mere på end den du egentlig søger om staff.

Har heller ikke set dig i forholdsvis langtid, det kan der self. være flere årsager til.

 

Jeg siger bare at der går nok lidt tid før jeg gider spille på NitrousRP (den server jeg er staff på pt.).

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, daS1d said:

Jeg siger bare at der går nok lidt tid før jeg gider spille på NitrousRP (den server jeg er staff på pt.).

Hvor siger du det henne?

 

Igår skrev du til mig, at du havde fundet en anden server at spille på, fordi du var blevet "staff manager". Det virker lidt mærkeligt, som @SimoNe også udpeger, at du ansøger hos os? Hvad mener du med at der går lidt tid før du kommer til at spille på NitrousRP? Hvorfor skal vi ansætte dig hvis du skrider lige pludseligt?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, DyNATO said:

Hvor siger du det henne?

 

Igår skrev du til mig, at du havde fundet en anden server at spille på, fordi du var blevet "staff manager". Det virker lidt mærkeligt, som @SimoNe også udpeger, at du ansøger hos os? Hvad mener du med at der går lidt tid før du kommer til at spille på NitrousRP? Hvorfor skal vi ansætte dig hvis du skrider lige pludseligt?

Du har sku nok ret, bare luk den det er lidt underligt af mig...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.