Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning. InstanT/AndersK


InstanT

Recommended Posts

Ingame navn: AndersK ATM.
SteamID: STEAM_0:0:85552595
IRL Navn: Anders Kæmpe
Alder: 14 år. 12.05.01

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg havde engang en rimelig stor minecraft server men ved ikke helt op det tæller :) 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg elsker at gøre en forskel, hvis jeg bare har tid til at spille som normal spiller ind i mellem. Så det ikke bliver for ensformig. Jeg kan godt lide at snakke med folk og lytte til folk, hvis de bare snakker ordenligt :). Jeg kunne godt tænke mig at blive moderator, fordi at jeg synes at jeg er retfærdig i mine cases, selvom jeg ikke er member af Staff. Jeg ved når jeg har gjort noget forkert og så må man jo tage straffen og gøre til noget godt i stedet for at være sur, så være glad over at man lærte noget nyt den dag :)

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kender Stort set alle commands, men har ikke den store erfaring med det desværre.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja det kan jeg, og jeg bruger min mic hele tiden.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på alle dage med untagelser, hvis jeg lige skal et eller andet fx. skal noget med nogen venner etc. Jeg kan være på Når jeg har fri fra skole, Og jeg spiller næsten altid i weekender. 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg har det meget med at ting skal være retfærdige, Især i skolen havde jeg det mine lærere ikke kunne lide med at ting gik ud over mig selvom der intet var sket, derfor har jeg det med at diskutere tingene ud hvis ikke at tingene er retfærdige. Jeg synes selv at jeg er god til at snakke med folk hvis de bare snakker ordenligt :D. Det var det jeg havde til jer håber i kunne lide det.

-InstanT
Link til kommentar
Del på andre sites

Jakob. Tak for din feedback, jeg ved godt den er kort men jeg synes jeg får forklaret det jeg skal. Også Jakob, synes ikke at du bare kan skrive det ikke er så godt, du bliver nød til lige at begrunde dig :). Fortsat god aften

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.