Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning


OliverBuch

Recommended Posts

Ingame navn: OliverBuch

SteamID: STEAM_0:0:55316995

IRL navn: Oliver

Alder: 16

 

Tidligere erfaring: Jeg har tidligere været henholdsvis admin og superadmin på andre danske DarkRP gmod servere, så jeg har en del erfaring med håndtering af diverse situationer.

 

Hvorfor I skal vælge mig: I skal vælge mig som moderator, fordi jeg har en god måde at formulere mig på, og fordi jeg har en del erfaring med at arbejde som staff på andre servere. Jeg er også god til at få begge sider af historien med og arbejde mig frem til sandheden. Jeg er også meget tolerant overfor folk som f.eks. sviner én til, eller folk som bare generelt er modarbejdende. Jeg er også meget god til at forklare ting, hvis der f.eks. er en, som er ny til RP.

 

Kendskab til ULX: Jeg har stor kendskab til ULX og ved, hvordan moddet virker, siden de andre servere, som jeg har været admins på har brugt det. Jeg synes personlig, det er til stor hjælp, når man skal bruge admincommands. 

 

Mit dansk: Ja, jeg snakker og skriver flydende dansk, jeg har heller ikke noget imod at bruge min mikrofon til at kommunikere med andre spillere. Selvfølgelig er der nogle spillere, som ikke kan bruge mikrofon eller har mulighed for at høre én, så man bliver nødt til at bruge chat.

 

Tidspunkter: Jeg har mulighed for at være på uden for skoletid(efter 16 til 21-22) og, jeg ikke har de store lektier/prøver. Ellers har jeg også mulighed for at være på alle weekender og ferier selvfølgelig i længere tid f.eks. til 24 eller senere.

 

Anden relevant info: Jeg har været bannet én gang fra serveren i 24 timer, fordi jeg kom til at bruge to oneway props i min base. Det var ikke med vilje, men bare en dum fejl fra min side af. 

 

Jeg håber selvfølgelig I vil overveje min ansøgning, selvom jeg ikke er så kendt på serveren endnu :)  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.