Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Moderator Ansøgning [SimoN]


SimoN

Recommended Posts

Jeg ved jeg har været Moderator før, og sagde op. Det vil self. IKKE ske igen, da jeg fortryder det meget.

 

Mit Ingame navn: SimoN / SimoN Stavox ( Jeg hedder meget tit noget mere end SimoN, men det grundet de gangs eller hvad man nu er med i )

SteamID: STEAM_0:1:107797971
Mit Virkelige Navn: Simon - det siger lidt sig selv 
Min Alder: 12 år (28/5/03) Jeg ved jeg er virkelig ung, men føler selv jeg er mere moden. )

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin på et CSGO Community. Det gik super fint, og fik nærmest ingen klager. Jeg var admin i omkring 7 måneder, og stoppede grundet stress og familieproblemer.


Jeg har været admin på en helt masse Minecraft servere, det var ikke det helt store da det aldrig helt blev til noget.
 

Stavox: Jeg var MOD meget kort her på Stavox, og fortryder ekstremt meget det valg jeg traf. Jeg ville ønske det ikke ville ha været sket, og jeg synes det var ekstremt sjovt. Der var desværre 2 Staff klager, men det er jo så sådan det desværre gik.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg er mere kvalificeret end andre fordi:
Jeg har kendskab med ULX, jeg skal ikke have en guide hvis jeg bliver valgt. Jeg har næsten lige været staff, og kender derfor alle de custom commands og menuer der er. Jeg føler de fleste kan lide mig, og det synes jeg er vigtigt når man skal være MOD. 
Jeg tar ikke parti, om de er venner eller ej vil de ALLE få den samme straf.

Da jeg ikke er med i noget stort eller seriøst gang vil det heller ikke komme som fordele eller ulemper angående straffe.
Jeg snakker forholdsvis godt med andre admins, og synes de er ekstremt sjove at snakke med.
Sidst men ikke mindst vil jeg altid tænke over den straf jeg giver, om jeg ville føle det var retfærdigt hvis jeg var "offeret"

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja som skrevet tidligere, jeg kan det meste. Hvis jeg er i tvivl kigger jeg under menu, eller kigger på Forum eller på en side med alle ULX commands.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg kan snakke og skrive flydende dansk. Jeg ligger på " Over middel " i Dansk, men jeg bruger næsten altid min mic. Jeg kan også forholdsvis meget engelsk af min alder, men det bliver nok ikke nødvændigt.
Jeg har dog det problem med at snakke meget hurtigt, men jeg skal bare lige vende mig af med det.
Jeg kan altid skrive, hvis det er nødvendigt. Dog foretrækker jeg mic da det gør det hele meget lettere.

Man kan næsten altid finde mig på jeres TeamSpeak 3 server, da jeg sidder derinde det meste af min tid.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på fra 15:30-21:00 I hverdagene, og i weekender kan jeg være på det meste af tid ( fra jeg står op til jeg går i seng )

I weekenderne er Jeg er næsten altid på ved 8:00 om morgenen, hvor der er mange rulebreakers og ingen admins på.

 

Anden information omkring dig selv du synes vi skal vide?: Jeg er en frisk dreng på 12 år, som har dyrket en masse sport, men det blev desværre stoppet her sidste år grundet en knæskade som stadig er der. Så jeg har massere af tid til at spille computer, og jeg har spillet computer siden jeg var 6 år.
Jeg går på en skuespiller skole, og laver skuespil + teater. 

 

Til Admins og Moderators:

Jeg ved jeg tit caller admin, men det grundet basale problemer som man er stuck eller andet. 
Jeg er også tit i cases, men har ikke fået jail siden jeg jeg sagde op / mistede MOD. Så det mest fordi folk bryder reglerne.

 

Det var alt, tak fordi du valgte at læse min ansøgning.
// SimoN

 



Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, fallu said:

+REP

  • Du er meget moden ifølge din alder.
  • Du har hjulpet mig med nogle ting som jeg havde glemt.
  • Du hjælper andre
  • Du er positiv

Held og lykke!

 

- fallu

Tusind tak.

Det betyder meget, især det med positiv.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, maddi030204 said:

+rep

sjov fik sød

kan reglerne

aktiv

 

59 minutes ago, D1PE said:

+Rep

Håber du bliver det simon:)

Du er både sød,sjov,moden,venlig,hjælpsom,glad,positiv,flink

Og en masse andet men jeg er for doven til at skrive mere:)

 

22 minutes ago, Greenberg said:

+Rep

 -Flink

 -Kender reglerne og ved hvordan man opføre sig

 

Tusind tak, Maddi, Greenberg og D1PE.

Det betyder meget, og tak for de fine ord c:

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

  • SUPER FLINK!
  • Kan reglerne
  • Aktiv
  • Er ikke tit i cases ikke fordi jeg holder øje med det, men det betyder jo bare at du kan dem :)
  • Super god til rp
  • Nok den bedste til at hjælpe folk med problemer jeg har mødt
  • Der meget mere jeg kan sige, men det kommer til at tag noget tid :)

Men held og lykke!!!

 

-Jakob :)

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, DetBareMads said:

NEUTRALT

  • Ser dig tit overdrive lidt i de forskellige situationer
  • Føler at du laver et stort nummer ud af ingenting
  • Har erfaring på Stavox før, dog meget kort
  • Fin og lang ansøgning

Hej @DetBareMads , jeg tager lige de 2 første punkter, inden da vil jeg gerne lige takke for din reputation.

Det betyder meget.

 

Ser dig tit overdrive lidt i de forskellige situationer: Kan jeg ikke sige så meget til det, har jeg nok desværre gjort men det somregel fordi jeg lige har været henne ved en eller anden sur, hvor jeg så har taget hans humør videre. Skal self. prøve at rette op på det.

 

EDIT: ^ 

Jeg over reagerede tydeligvis i den gunshop du var igang med at bygge, og ham der kom hen og sagde det ikke var sådan man gjorde og skubbede en prop ind i mig. Jeg var lige kommet hjem efter en lidt lang skole dag, og påværende tidspunkt var jeg lidt sur.

Jeg kan nemt hente en admin fordi en snakker grimt, ved ikke om det er at overdrive.

 

Føler du laver et stort nummer ud af ingenting: Kan jeg måske godt se, men må jeg få et eksempel så jeg kunne gøre det bedre til en anden gang da jeg ikke ønsker det skal ske igen. Jeg har det sådan at hvis jeg har en mening ( som man næsten altid har ) holder jeg fast i den, da jeg er stædig. Ved det er et problem og prøver mit bedste til IKKE at få det til at ske igen.

Jeg har det med ikke lige at glemme ting, og blive lidt let sur når jeg er træt. Det kan måske være derfor.

 

Jeg ønsker ikke at starte en diskussion, så hvis du ikke mener du har behov for at uddybe dig behøver du ikke.

 

- SimoN

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, SimoNe said:

Hej Mads, jeg tager lige de 2 første punkter, inden da vil jeg gerne lige takke for din reputation.

 

Ser dig tit overdrive lidt i de forskellige situationer: Kan jeg ikke sige så meget til det, har jeg nok desværre gjort men det somregel fordi jeg lige har været henne ved en eller anden sur, hvor jeg så har taget hans humør videre. Skal self. prøve at rette op på det.

 

EDIT: ^ 

Jeg over reagerede tydeligvis i den gunshop du var igang med at bygge, og ham der kom hen og sagde det ikke var sådan man gjorde og skubbede en prop ind i mig. Jeg var lige kommet hjem efter en lidt lang skole dag, og påværende tidspunkt var jeg lidt sur.

Jeg kan nemt hente en admin fordi en snakker grimt, ved ikke om det er at overdrive.

 

Føler du laver et stort nummer ud af ingenting: Kan jeg måske godt se, men må jeg få et eksempel så jeg kunne gøre det bedre til en anden gang da jeg ikke ønsker det skal ske igen. Jeg har det sådan at hvis jeg har en mening ( som man næsten altid har ) holder jeg fast i den, da jeg er stædig. Ved det er et problem og prøver mit bedste til IKKE at få det til at ske igen.

 

Jeg ønsker ikke at starte en diskussion, så hvis du ikke mener du har behov for at uddybe dig behøver du ikke.

 

- SimoN

Har heller intet imod dig som sådan, dog er der bare lige nogen få ting som jeg ikke er helt tilfreds med. Vil sagtens kunne spiller med dig, og gør det også. Ved også godt at du kan ændre dig, og vil se frem til det :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.