Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


Nicolai Miller

Recommended Posts

Ingame navn: Beavis[DK]

Virkelige navn: Nicolai

Steam id: STEAM_0:1:28102815

Alder: 12 år

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har ikke været staff på en gmod server før, men jeg har været administrator på et tidliger CS:GO og CSS spilcommunity

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har spillet rigtig meget gmod og meget af den tid har jeg brugt på stavox. Jeg kender alle reglerne på serveren og er en meget flink og hjælpsom person, desuden kender jeg også stort set alle som spiller på serveren og er venner med størstedelen af dem.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Desværre kender jeg ikke ULX men jeg kan lære det hvis der er brug for det, fordi jeg er altid klar på at lære noget nyt :)

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg er født og opvokset i Danmark og har ingen problemer med at tale eller skrive dansk. Jeg bruger altid min mic da jeg synes at det er lettere end at skrive hele tiden.

 

På hvilken tid af dagen har du muglighed for at være på? Har du f.eks kun muglighed for at være på i weekenden?

Jeg er på fra ca. kl. 15 - 19 stort set alle hverdage og i weekenderne bruger jeg det meste af min dag ca. 5 - 6 timer

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: 

Jeg er en frisk ung dreng på 12 år som altid er klar på at lære noget nyt, jeg bor på sjælland og er meget glad for gaming.

 

Jeg håber på at få det bedste ud af denne ansøgning og at jeg får et ja, hvis ikke er det også okay men jeg ville blive superglad for et ja :D

Mvh. Beavis[DK]

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.