Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning Power


Power

Recommended Posts

Ingame navn: Power
SteamID: STEAM_0:0:35942336  
IRL Navn: Peter
Alder: 17

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej det har jeg ikke da dette er den første gang jeg søger ind som staff

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har over 1000 timers erfaring med garry's mod jeg har spillet på forskellige store rp servere både Danske og Engelske fx. Starless og Fearless. En anden ting er at jeg næsten altid er positiv og finder en god løsning på problemet hvis det altså er muligt at løse problemet ((Er dog lige startet på garry's mod her for 2 uger siden igen har holdt en god 2 års pause så er nok lidt rusten!))

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej det har jeg ikke da jeg ikke har været mod/admin osv. før 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan både skrive og snakke flydende dansk og ja self. har jeg en mic da det gør rp meget sjovere og lettere

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 15:00 - 24:00 hverdage og 00:00 - 23:59 i weekenderne meen i skal ikke regne med at jeg vil bruge alt den tid her inde da jeg også har et liv xD Har nogle venner og en famile der også skal passes ;D

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ikke sådan lige umiddelbart men hvis der er andet i vil vide så må i jo bare spørge ind til det

 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.