Hop til indhold
Stavox

[Afslået] D1PE'S Ansøgning


MaczTV Stavox.com

Recommended Posts

Hej Stavox Staff. Håber i kommer til at kunne lide denne ansøgning men lad os komme igang

________________________________________________________________________________________________

Ingame navn: D1PE Stavox

SteamID: STEAM_0:0:68648618

IRL Navn: Marcus

Alder: 13 Men opføre mig ikke lille :) 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har massere af erfaring. Med adminestrative jobs. Jeg har været Mod,Admin,Superadmin på en masse servere nu. Jeg kan nævne et par ZreakRP (Admin) Equinoxservers (Admin) TrexRP (Superadmin) SenoxRP (Mod) 
Også et par andre :)

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
1.Fordi jeg har somsagt massere af erfaring
2.Jeg kan give fair straffe. 
3.Jeg er hurtig til at supporte alle spillere. 
4.Jeg er let at kontaktefordi 
5.Jeg er så meget online. 
6.Jeg har massere af erfaring med ULX Commands Osv. 
7.Jeg læser reglerne 1-2 gange om ugen. Så jeg få opfrisket dem:) 
8.Jeg kan være en masse online på serveren.
9. Jeg har 1270Timer i GMOD nu så derfor har jeg også massere af erfaring. Med både Selve gmod. Men samtidig også med darkRP Ca. 85%Er på DarkRP
10.Jeg lytter altid til hver side af en sag

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
1. Ja somsagt har jeg massere af erfaring med ULX. Fra det ene til det andet:)

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
1. Ja jeg kan snakke/skrive Dansk flydene
2. Ja jeg bruger ofte min mic jeg hader at spille uden:D

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
1. I Hverdage kan jeg være på fra 15:10 eller 16:15 til 20:00 Men selvfølgelig ikke hvis jeg laver noget andet. Men det bliver ikke særlig tit
2. Weekenden kan jeg være på fra 8:30,9:30,10:30 til 22:00 Plus Minus

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ikke særlig meget men 1 ting. Jeg kan være rigtig meget online Pga. Jeg har en special øjensygdom så jeg ikke kan spille FodBold osv særlig godt. Så derfor giver mine forældre mig lov til at sidde foran Computeren. Fordi de ved jeg elsker det:) men jeg ser stadig helt normal ud. Som alle andre
________________________________________________________________________________________________________________________________
Tak fordi i gad at læse min ansøgning:) vi ses derinde
Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

  • Har haft fat i dig en del gange inde på serveren hvor du har haft svært ved at følge reglerne.
  • Du virker ikke særlig moden, som du selv siger.

Vil også tilføje at din "Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide", er ret irrelevant for os.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.