Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Forkortet ban til Pablo Escobar


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:52872315

Hvorfor skal du unbannes:

Hej, blev perm banned her idag (28 oktober 2017) pga prop surfing og lyve for admin (OPK). Jeg vil indrømme mine fejl med at jeg har spawned hesten. Jeg fløj på den. Og sådan sad jeg stuck i væggen.

Håber min tilståelse og generelt min undskyldning for min dumhed og fejltagelse at i ville kunne forkorte mit ban eller fjerne det. Har altid spillet på stavox serverne og har brugt meget tid og har hjulpet med at få et godt fælleskab på serveren.

Håber i i det mindste vil læse den og overveje min situation og hvad der skal ske i fremtiden.

God weekend og tak for opmærksomheden. 

Pablo Emilio Escobar/Sebemeister.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:52872315

Grund: Propsurf - Lyver i case

Navn: Pablo Emilio Escobar

AdminID: STEAM_0:1:54142694 - OpK [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 28-10-17 13:41


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

ja så hold hvad du siger, og kan jeg ikke også få en anden admin til at kommentere dette da du er rimelig negativ omkring denne sag. Jeg håber at vi kan få en anden admin til at dømme den sammen med dig. Så hold hvad du siger

og så skriv engang i næste uge hvad løsningen er.

 

men hvad med min anden account?

hvad med min anden account?

Link til kommentar
Del på andre sites

Brug af alt account er mod reglerne, og vil derfor ikke råde dig til at gøre det. 1.11: Brug af alt accounts er forbudt og vil ofte få begge accounts banned permanent.

Udover det, er du blevet banned for at lyve i case, hvilket i sig selv kan giver over en uge. Du må vente til du bliver unbanned

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.