Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning Valter Hvid. *Admin


Valter Hvid

Recommended Posts

Ingame navn: Valter Hvid

Steamid. 76561198001523612

Navn: Mads Munk

Alder: 23 år

 

I skal vælge mig fordi jeg har tidligere haft en server og kunne godt tænke mig at være med til at opretholde en god dansk server.

 

Med mere end 860 timer har jeg erfaring med rp server siden 2009 hvor jeg blandt andet har været super admin for the democracy servere tilbage i tiden. Har gode ambitioner for at være en neutral admin for at være dømmende på den måde at man skulle sige "at man skal være menneskelig for at hvad der er rigtigt".

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, Valter Hvid said:

Ingame navn: Valter Hvid

Steamid. 76561198001523612

Navn: Mads Munk

Alder: 23 år

 

I skal vælge mig fordi jeg har tidligere haft en server og kunne godt tænke mig at være med til at opretholde en god dansk server.

 

Med mere end 860 timer har jeg erfaring med rp server siden 2009 hvor jeg blandt andet har været super admin for the democracy servere tilbage i tiden. Har gode ambitioner for at være en neutral admin for at være dømmende på den måde at man skulle sige "at man skal være menneskelig for at hvad der er rigtigt".

-REP

  • Du udfylder ikke det hele skema.
  • Jeg har slet ik set dig inde på serveren før.
  • Jeg opfatter dig som en "Troll"

Held og lykke.

 

- fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.