Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning Stefan aka. Yusuf


StefanDenmark

Recommended Posts

Ingame navn: Yusuf
SteamID: STEAM_0:0:59882432
IRL Navn: Stefan Sisljagic
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, på en masse server og i forskellige spil, men i gmod har jeg været admin på bla:
- Alkoholdet
- Exorkreez
- En engelsk server

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: En af de grunde til at jeg synes at i burde vælge mig som jeres nye hjælpende hånd er at:
- Retfærdighed kommer på nr. 1 hos mig, mine admin sager skal altid ende retfærdige, jeg vil gerne bringe seriøsitet i dette, da jer ser det som et problem når det er man overdriver straffen på en spiller. Så derfor synes jeg at alle admin-sager skal ende retfærdigt, og på en god måde!
- Imødekommenhed finder i også hos mig. Jeg elsker at møde nye mennesker, snakke med nye mennesker. Så jeg bliver helt sikkert kendt som en flink og imødekommende admin, som gerne vil snakke tingene igennem.
- Teamet. Jeg synes at være et godt team er noget af det vigtigste, at vi admins har god tale og forståelse for hinanden, og at vi hjælper hinanden i diverse sager, problemer, eller lign. 
- Jeg har jo som sagt allerede været en del af nogle andre servere, så derfor ser jeg det som et plus at allerede have noget erfaring fra tidligere arbejde.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja selvfølgelig har jeg det, igen, jeg har jo arbejdet med mange andre servere, og derfor har jeg en del kendskab til dette, og derfor kommer jeg ikke til at have problemmer omkring dette.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: 
Jeg kommer jo oprindeligt fra Serbien, men selvfølgelig. Jeg snakker og skriver dansk flydende. Derfor er der intet problem i denne sag! :)
- Min mikrofon er en Blue Yeti. Så kvaliteten bliver der altså ikke sparet på! :)

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jamen, det svinger jo lidt. Men for lidt, skal i ikke regne med. Jeg elsker at spille på Stavox. Så jeg vil love at inaktivitet kommer i ikke til at se fra min side af. Hvis der skulle opstå det at jeg er inaktiv i nogle dage(fx. Ferie, Lejrtur, eller lign. Kontakter jeg selvfølgelig resten af admin-teamet, og giver dem besked om, at jeg er inaktiv i xx dage. men det sker sjældent)

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
- Jeg arbejder til daglig sammen med min far, hvor vi driver et pizzaria på Langeland.
- Jeg har spillet Gmod i 400+ timer.
- Jeg forstår mig meget i website, plugins, og andet omkring dette emne.

Jeg håber at det var nok information i skulle bruge!

På forhånd tak!

- Stefan Sisljagic  /  Yusuf
[email protected]

(Andre spillere må meget gerne skrive feedback i comments! :) )
Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, MagnusBD said:

-REP

 

  • Du er lige blevet unbanned.
  • Har ikke så godt Kendskab til dig.

Hej Magnus! Tak for feedback.

Ja, jeg erkender gerne at jeg er blevet unbanned for ikke så længe siden. :)

men, jeg vil gerne tøre vædde med at du også på et tidspunkt har fået ban fra en server, og selvom du har det, gør det dig ikke til en dårlig admin, tværtimod har du måske lært noget af det. :)

 

Mht. Det med kendskab, ja det kan godt være. Men hverken jeg, eller du har taget intiativ til at lære hinanden at kende, hvis det altså er det du mener med kendskab. 

 

Jeg vil igen sige, at hvis jeg får chancen for at blive admin vil jeg love dig at mig bliver du ikke skuffet over.

 

- Stefan / Yusuf

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, StefanDenmark said:

Hej Magnus! Tak for feedback.

Ja, jeg erkender gerne at jeg er blevet unbanned for ikke så længe siden. :)

men, jeg vil gerne tøre vædde med at du også på et tidspunkt har fået ban fra en server, og selvom du har det, gør det dig ikke til en dårlig admin, tværtimod har du måske lært noget af det. :)

 

Mht. Det med kendskab, ja det kan godt være. Men hverken jeg, eller du har taget intiativ til at lære hinanden at kende. 

 

Jeg vil igen sige, at hvis jeg får chancen for at blive admin vil jeg love dig ikke at blive skuffet.

 

- Stefan / Yusuf

Det jeg mener med at du lige er blevet unbanned fra et perm ban.Så ville jeg  måske vente lidt tid før man ansøger til staff ,vi kan ikke nå at se om du har ændret dig fra du fik ban.

 

 

Alle vil gerne have en chance for at blive staff men det desvære ikke alle der får den. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, MagnusBD said:

Det jeg mener med at du lige er blevet unbanned fra et perm ban.Så ville jeg  måske vente lidt tid før man ansøger til staff ,vi kan ikke nå at se om du har ændret dig fra du fik ban.

 

 

Alle vil gerne have en chance for at blive staff men det desvære ikke alle der får den. :)

Du har jo selvfølgelig ret, men det er godt at fristen ender d. 18. ;)

Så kan du jo holde lidt øje med mig indtil da. :)

 

Og mht. Perm ban. Snakkede jeg privat med ham der bannede mig, og vi blev enige om at straffen var for grov. :)

 

Men fortsat god dag!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, StefanDenmark said:

Du har jo selvfølgelig ret, men det er godt at fristen ender d. 18. ;)

Så kan du jo holde lidt øje med mig indtil da. :)

 

Og mht. Perm ban. Snakkede jeg privat med ham der bannede mig, og vi blev enige om at straffen var for grov. :)

 

Men fortsat god dag!

Ja må lige holde lidt øje med dig,men det er jo i sidste ende Pwedmy og Dynato der tager beslutningen 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Lukas ッ (LM) said:

-Neutral

  • Lang ansøgning 
  • Dog er jeg lidt i tvivl om du er klar til at blive staff efter den episode der har været
  • har ikke set dig så meget inde på serveren

-LukasO.o

Hej Lukas! Tak for feedbacken!

Jeg er lidt i tvivl om du mener lang ansøgning på en positiv eller negativ måde?

Ja, jeg var ude for den episode der, men det er så også den eneste gang.
Jeg syntes bestemt ikke, at jeg er inaktiv på serveren.

- Stefan :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.