Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod / Admin ansøgning


Polle

Recommended Posts

7 minutes ago, Mik889c said:

-REP

  • I en af dine andre ansøgninger skrev du at du var 15? Dårlig stil at lyve om din alder... 
  • "Ja, jeg kan tale og skirve dansk helt flydende"... Nej! Kan finde mange fejl i din ansøgning, så vil ikke give dig ret i, at du kan flydende dansk

Ok, et par gange jeg har misset på tastaturet min anden ansøgning var min stor bror som skrev den

Link til kommentar
Del på andre sites

Et stort -rep fra mig grundet:

 

  • Som andre skriver nævner du at du er 15 i din anden ansøgning.
  • Du lyver dobbelt med at du både misser tal på dit tastatur + at du så nævner at det var din bror der skrev den

Efter min mening er du IKKE egnet som Staff inde på Stavox, med dine løgne. Jeg tror helst Stavox ser på folk som de kan stole på.

 

-fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, fallu said:

Et stort -rep fra mig grundet:

 

  • Som andre skriver nævner du at du er 15 i din anden ansøgning.
  • Du lyver dobbelt med at du både misser tal på dit tastatur + at du så nævner at det var din bror der skrev den

Efter min mening er du IKKE egnet som Staff inde på Stavox, med dine løgne. Jeg tror helst Stavox ser på folk som de kan stole på.

 

-fallu

Fallu da min bror skrev den ansøgning har ingen stolet på mig men jeg er glad for at du siger din mening. Men jeg lyver nu ikke men jeg er stadig glad for at du siger din mening

Link til kommentar
Del på andre sites

Jakob. Listen, når du selv ansøger som Staff hos Stavox er det dig SELV der skal skrive ansøgningen og IKKE din bror. :) Det ville også være mærkeligt hvis din bror skrev din job ansøgning, også din arbejdsplads finder ud af du er en helt anden person end det du skrev i din jobansøgning. Så tænk over hvad du gør.

 

- fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, fallu said:

Jakob. Listen, når du selv ansøger som Staff hos Stavox er det dig SELV der skal skrive ansøgningen og IKKE din bror. :) Det ville også være mærkeligt hvis din bror skrev din job ansøgning, også din arbejdsplads finder ud af du er en helt anden person end det du skrev i din jobansøgning. Så tænk over hvad du gør.

 

- fallu

Vil jeg gøre fremover fallu Tak for din support!! 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.