Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] unban request


Night

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:219523711

Hvorfor skal du unbannes: jeg vil gerne unbannes for jerers server fordi jeg elsker at spille der på og fordi jeg snakker så godt med folk og nogle er glade for mig der inde fordi jeg give dem penge og alt muligt andet så hvis jeg må få en chance mere vil det være mega lækkert jeg ved os hvorfor jeg fik perm og jeg vil ik gøre det igen så plz <3

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:219523711

Grund: Propabuser, gemmer sig for staff 'Lav en unban request når du kan finde ud af at opføre dig ordenligt'

Navn: Night

AdminID: STEAM_0:0:61075706 - Mr Suniks [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 25-10-17 21:21


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddag.

 

Jeg får af vide at du proppusher en bil virkelig meget. Så jeg tper til dig, jeg kan åbenbart ikke finde dig, jeg kalder på dit navn, du siger ingenting, så når jeg endelig finder dig, så tager du det overhovedet ikke seriøst. Du tror det er gemmeleg og du bliver ved med at snakke uden om, så advare jeg dig om at du skal tage det seriøst, det vælger du så ikke at gøre.

Hvordan kan jeg sikre mig at det her ikke sker igen, night?

 

//Suniks

Link til kommentar
Del på andre sites

altså jeg snakket ik uden om men det self dig der bestemmer og os gunden til jeg proppushet min vens bil var pga han tog mig uden at carjack og han bliver ved med at propblock mig så jeg ik kan komme ind i mit ejet hus 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Night skrev:

altså jeg snakket ik uden om men det self dig der bestemmer og os gunden til jeg proppushet min vens bil var pga han tog mig uden at carjack og han bliver ved med at propblock mig så jeg ik kan komme ind i mit ejet hus 

Så fordi han brød en regl måske, så betyder det da ikke at du skal gøre det værre ved at proppush. Det tænker lyder lidt underligt hvorfor du ikke kalder admin 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.