Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tank station.


HaniSkilz

Recommended Posts

Nu kan man jo købe tanken, hvorfor så ikke gøre at man kan få et " Tank station " job? Hvor man så får 5-10% af det benzinen koster.

Evt gøre så man selv bestemmer pris? Men mindste prisen den er 30 og max prisen er 60. ( Så folk ikke bare sætter det til 1 kr pr liter til ens venner, men at man kan skifte det hver time. )

 

Også gøre så man kan " Røve " tanken? Altså så tank station ejeren har en " box " eller noget andet folk kan røve også få de penge som man har " tjent " som tank station ejer.

 

Man kan jo gøre så der går 30-60 min, mellem at man får pengene fra den " box " af?

Det er bare en lille ide :)

 

God aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, HaniSkilz said:

Nu kan man jo købe tanken, hvorfor så ikke gøre at man kan få et " Tank station " job? Hvor man så får 5-10% af det benzinen koster.

Evt gøre så man selv bestemmer pris? Men mindste prisen den er 30 og max prisen er 60. ( Så folk ikke bare sætter det til 1 kr pr liter til ens venner, men at man kan skifte det hver time. )

 

Også gøre så man kan " Røve " tanken? Altså så tank station ejeren har en " box " eller noget andet folk kan røve også få de penge som man har " tjent " som tank station ejer.

 

Man kan jo gøre så der går 30-60 min, mellem at man får pengene fra den " box " af?

Det er bare en dårlig ide :)

 

God aften.

 

Køb tank -> sæt pris til 60 -> Lav E2 der tilkalder politiet i tilfælde af raid -> gå AFK.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne evt gøre at man bliver kicket fra Tank jobbet efter 10 min afk f.eks? Hvor man så har mulighed for bare at stjæle de penge som der er i den " box " som der er.

 

Det med E2 kan jeg godt forstå, kan også godt forstå den måde du tænker på.

Men vi kan jo gøre så man ikke kan være afk som jobbet i særlig lang tid. Altså f.eks de 10 min som afk også bliver man smidt af jobbet, men stadig ejer tanken man har købt.

Evt også gøre så at man ikke kan lave en e2 der tilkalder politiet vedrørende et raid? ( Kan også forstå på nogle, at det vil være en dårlig ide at tage det af, men det kan jo være en løsning. )

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, HaniSkilz skrev:

Man kunne evt gøre at man bliver kicket fra Tank jobbet efter 10 min afk f.eks? Hvor man så har mulighed for bare at stjæle de penge som der er i den " box " som der er.

 

Det med E2 kan jeg godt forstå, kan også godt forstå den måde du tænker på.

Men vi kan jo gøre så man ikke kan være afk som jobbet i særlig lang tid. Altså f.eks de 10 min som afk også bliver man smidt af jobbet, men stadig ejer tanken man har købt.

Evt også gøre så at man ikke kan lave en e2 der tilkalder politiet vedrørende et raid? ( Kan også forstå på nogle, at det vil være en dårlig ide at tage det af, men det kan jo være en løsning. )

Hvordan skal man lave sådan en E2 uden den bliver ulovlig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var nu ikke ment at den skulle blive " ulovlig " som sådan, mere ment som at man ikke skulle kunne lave den.

 

Men havde ikke lige helt tænkt det igennem med E2, kan jeg godt se.

Vil lige prøve at finde ud af hvad man ellers kan gøre og komme med et svar senere hen :) Tak for din respons.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.