Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøging :)


LAST WARNING

Recommended Posts

Ingame navn: The Puppet.
 
SteamID: STEAM_0:1:6224595
 
IRL Navn:
Mikkel Emil Marcussen.
 
Alder: 14-15.


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej men jeg har været admin på en anden server.


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg kan godt lide at hjæpe folk og er træt at folk der bryger reglerne
og kan godt lide at se folk har det sjovt og vil gerne hjælpe på serveren og er træt af at jeg ikke selv kan gøre noget når nogen har gjort noget forlert.
Jeg vil gøre mit bedste når jeg er der inde og har spille rp i ca 223 timer. Og jeg bruger meget tid ind på jeres server og er glad for at være der.
Og har nogle gode ideer til event.
og vil gerne var med på staff holdet.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: som jeg sagde har jeg været admin så jeg kender ULX.


Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja med jeg er ordblind.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan godt skrive om weekenderne og fradag.
fradag kl 14:00. lørdag 09:00. Søndag 09:00.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg er 14,5 og går til karate og bor i Mønge og jeg vil var glad hvis i siger ja og er glad at se en admin/mod.

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

1 hour ago, (MLG) Sniper said:

Alder: 14-15.

  • Hvordan kan du både være 14 og 15? O.o
1 hour ago, (MLG) Sniper said:

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej men jeg har været admin på en anden server.

  • Du har været admin på en anden server, men har ingen admin erfaring? Wait what?
1 hour ago, (MLG) Sniper said:

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja med jeg er ordblind.

  • Du kan skrive flydende dansk, men du er ordblind? What? - Som det fremgår i din ansøgning, er dit skriftlige dansk, meget meget dårligt (Da du er ordblind)
Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

Som Mik også skriver så det med dit ordblind + dine erfaringer som admin du ikke har er ikke det bedste. Jeg har intet hate imod dig, jeg tror også du ville være en god admin sprogligt, men med ordblind kan det være svært, og du ville også få problemer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Neutral

 

Jeg vil gerne ændre denne til en +rep men der mangler noget på din ansøgning,det med at du er ordblind gør intet ved hvordan du tager en case på servren du kan lave binds til næsten alle commands og så burde man klare den fint,eller hjælper vi alle hinanden.Få lidt mere på den så får du +REP

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.