Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Mads Madsen


Marcus

Recommended Posts

Dit ingame navn: MarcuS

Staff ingame navn: Mads Madsen

Dit SteamID: STEAM_0:0:52479969

Staff SteamID: STEAM_0:0:63561031

Forklar situationen: Det der sker er at jeg køre med vilje ind i Mads Madsens bil en gang, Jimboe tager mig faktisk væk. Men jeg køre ind i ham igen, derefter går Mads Madsen ud af sin bil og går i noclip og siger "Fint nok." Jeg får carban i en time, fordi jeg køre ind i ham 2-3 gange? Hvis det skal være sådan hvorfor har alle så ikke carban? Alle køre ind i hinanden med vilje?

 

- MarcuS

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså for det første, jeg gav dig carban da jeg sagde at du ikke skulle kører ind i os med vilje, og derefter tog Jimboe dig væk. Da du så fortsat kører ind i mig giver jeg dig selvfølgelig carban.

 

Og det med at vi ikke gør det med andre. Hvis jeg ser at folk kører ind i andre konstant med vilje, giver jeg også dem en straf. Problemet ligger i, at folk ikke kalder admin for det, og hvis de så gør, har vi en lang "efterforskning" med fx. spectate eller lignende efter vi har fået et hint af en. For det meste har staff ikke tid til at spectate og sådan noget, men vi gør selvfølgelig noget ved det når vi har tid

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, DetBareMads said:

Altså for det første, jeg gav dig carban da jeg sagde at du ikke skulle kører ind i os med vilje, og derefter tog Jimboe dig væk. Da du så fortsat kører ind i mig giver jeg dig selvfølgelig carban.

 

Og det med at vi ikke gør det med andre. Hvis jeg ser at folk kører ind i andre konstant med vilje, giver jeg også dem en straf. Problemet ligger i, at folk ikke kalder admin for det, og hvis de så gør, har vi en lang "efterforskning" med fx. spectate eller lignende efter vi har fået et hint af en. For det meste har staff ikke tid til at spectate og sådan noget, men vi gør selvfølgelig noget ved det når vi har tid

Så fordi jeg kørte ind i dag 3 gange, for man carban? Så tør ingen jo at køre i nærheden af dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Marcuss said:

Så fordi jeg kørte ind i dag 3 gange, for man carban? Så tør ingen jo at køre i nærheden af dig?

Det var mere den måde du gjorde det på. At brug NOS ind i mig også selvom jeg havde sagt du ikke skal gøre det. Ser ingen grund til at du kører ind i mig, og lyder heller ikke rigtigt på dig, at du har nogen grund til det

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutes ago, DetBareMads said:
1 minute ago, DetBareMads said:

Det var mere den måde du gjorde det på. At brug NOS ind i mig også selvom jeg havde sagt du ikke skal gøre det. Ser ingen grund til at du kører ind i mig, og lyder heller ikke rigtigt på dig, at du har nogen grund til det

Hvornår sagde du til mig at jeg skulle stoppe?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.