Hop til indhold
Stavox

Gratis Post E2 -og dupe-


🔥0mar🔥

Recommended Posts

16 timer siden, Jan T skrev:

Nej. Begge dele af den ovenstående kode vil fjerne e2en?

Jo, men hvis du executer en function, der siger undo 100gange, så fjerner den de sidste 100 handlinger på samme tid f.eks.

 

function void deleteAll(){

concmd("undo") #[ skal lige skrives omkring 100 gange ]

}

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, Jan T said:

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare sender et signal til den anden e2 og får den til at fjerne sig selv ;/?

 


selfDestruct()

 

Der er løsninger på begge.

Går de efter e2en, spawner de basen uden for serveren hvor man har fjernet funktionaliteten i selfDestruct,

Går man efter selve basen, spawner man fem tomme e2er, så dem der er i basen kommer over limit, og ikke bliver spawned.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Jan T said:

Med en dupe?

Du kan decode dupen, og se koden.

Det er lidt det der har kompliceret tingene mht. dupeprotection. Tænker at dupedata er nødt til at blive opbevaret krypteret på klienten, så kun serveren kan dekryptere det i forbindelse med spawning.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, Dynn said:

Du kan decode dupen, og se koden.

Det er lidt det der har kompliceret tingene mht. dupeprotection. Tænker at dupedata er nødt til at blive opbevaret krypteret på klienten, så kun serveren kan dekryptere det i forbindelse med spawning.

Eller på serveren? Eller du kunne enkrypte den med en passcode fra useren fordi du er sej.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Jan T said:

Eller på serveren ?

Det virker til at være for meget arbejde for at gøre det. Og så er vi ansvarlige for dupetab :O

Har ikke brugt super meget tid på det endnu, men det virker egentlig ikke som en større opgave. Det er blot at networke lidt ekstra og så lave en krypteringsnøgle for hver spiller eller lignende.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Dynn said:

Det virker til at være for meget arbejde for at gøre det. Og så er vi ansvarlige for dupetab :O

Tror ikke du taber noget hvis du ikke wiper det. Du kunne også gøre så man skulle købe dupe protection for ingame monetos og så lave en serverside folder? Så er det kun et par stykker som gemmer på serveren, advdupe1 bruger serverside hvis jeg husker rigtigt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Jan T said:

Tror ikke du taber noget hvis du ikke wiper det. Du kunne også gøre så man skulle købe dupe protection for ingame monetos og så lave en serverside folder?

Igen, ser ikke hvordan det kan betale sig at ændre så meget på hvordan advdupe2 fungerer, blot for dette. Der er intet i vejen med at opbevare det på klienten.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutes ago, Dynn said:

Igen, ser ikke hvordan det kan betale sig at ændre så meget på hvordan advdupe2 fungerer, blot for dette. Der er intet i vejen med at opbevare det på klienten.

Bare ændre navnet på advdupe1 samt lidt design og bam!

 

Men klienten fejler ikke noget det er dog lidt tricky som du selv siger. Det er nok nemmest.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
1 time siden, themadprorp skrev:

Han kunne lave et system hvor kun ejer af e2'en kan lave om i den

 

og så kan ejeren lave en e2 hvad lukket den anden ned men en kode i bægge e2'er

Det første er han vidst i gang med, eller at det kun er folk med adgang til det

Det andet kan man gøre igennem Data signals, men problemet er bare at det er super simpelt at fjerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

.

 

11 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Det første er han vidst i gang med, eller at det kun er folk med adgang til det

Det andet kan man gøre igennem Data signals, men problemet er bare at det er super simpelt at fjerne.

det første: det var da godt men det var også det jeg tænke lige

det andet: der var der for jeg tænke med at andre ikke kunne fjerne det i kodningen men det som der står i det første

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, themadprorp skrev:

.

 

det første: det var da godt men det var også det jeg tænke lige

det andet: der var der for jeg tænke med at andre ikke kunne fjerne det i kodningen men det som der står i det første

Der er jo ingen grund til at smide noget i E2'erne, hvis man ikke kan åbne dem alligevel?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.