Hop til indhold
Stavox

Er du ny på Stavox? Eller har du brug for hjælp? (En Stavox guide til basale ting)


🔥0mar🔥

Recommended Posts

Video #1 - Hvordan laver du en usynlig prop?:

 

 

Video #2 - Hvordan får jeg guns?:

 

 

Video #3 - Hvordan tjener jeg penge?:

 

 

Video #4 - Hvordan bruger jeg precision tool?:

 

 

Video #5 - Hvordan beskytter jeg min base?:

 

E2: https://pastebin.com/2QmBLczU

 

Video #6 - Hvordan bruger jeg smartdoors?:

 

 

Video #6 - Hvordan bruger jeg Advanced Duplicator 2?:

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Utrolig god guide. Jeg har 1100 timer i spillet, så ligefrem nybegynder er jeg ikke, men jeg nød bare at lytte til den. Klare instruktioner og flot arbejde! Dog kunne jeg godt tænke mig, at du forklarede lidt nærmere angående køb af våben. F.eks. “Hvis I ikke har en postkasse ved jeres hus, skal I abonnere på de store røde pakkeleveringssteder” Ved ikke hvad de egentligt hedder, men du ved, hvad jeg snakker om. Angående smart door vil dit eget navn altid stå øverst. (y):goodjob:

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil video 5 ikke blive kategoriseret som fading door abuse? Jeg brugte nemlig også shooting windows, da jeg startede på Stavox, men fik at vide fra en staff, at det var i kategorien som fading door abuse.

 

Ellers god guide med basis-viden til nye spillere.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Paki said:

Vil video 5 ikke blive kategoriseret som fading door abuse? Jeg brugte nemlig også shooting windows, da jeg startede på Stavox, men fik at vide fra en staff, at det var i kategorien som fading door abuse.

 

Ellers god guide med basis-viden til nye spillere.

Så længe døren er åben i 5 sekunder, vil det ikke være fading door abuse. Derfor vil det være lidt besværligt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.