Hop til indhold
Stavox

[Solved] Goldenown


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

Dit ingame navn: The Hunti
Staff ingame navn: Goldenown
Dit SteamID:STEAM_0:0:70543977
Staff SteamID:STEAM_0:0:42928068
Forklar situationen:

Det er sådan at mig og min ven The Dulle raider en base og så kommer en af dem vi har skudt over igen og bryder NLR samtidig dør Dulle så og han kalder så admin. Da admin (Goldenown) kommer siger Dulle så at der var en der brød NLR. Goldenown vælger så ikke at gøre noget og sige at det er for lang tid siden, og det syntes vi ikke er helt fair!

Den næste ting der skete var at jeg selv (Hunti) går over og står langt fra og ser at de igen bryder NLR, og dem der så gør det kommer hen til mig og den ene siger så: ``Ej din homo vi bryder ikke NLR så smut`` Eller noget i den stil ihvertfald sagde han homo til mig. Det føler jeg er meget forkert og derfor vælger jeg at kalde staff igen. Så kommer Goldenown igen og tager fat i ham og trækker ham væk. Efter lidt tid kører mig og Dulle ud af landevejen og så kommer Goldenown og siger at han ikke har gjort noget ved det og at vi bare skal lade hinanden være.

Og det føler jeg er lidt hensynsløst ikke at gøre noget i begge sager. 
Bevis: The Dulle 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, her er min side af historien. The dalle kalder admin over nlr, jeg kommer der hen og forklare at det er for lang tis siden. Kort tid efter laver the hunti en case med en der snakker grimt, jeg ser at Fox står der tager ham aå væk hvor jeg lige siger til ham at han bryder nlr, giver han en løftet pegefinger hvor efter jeg snakker med ham omkring han sprogbrug over for andre spillere, vælger der for til forklare ham at han skal snakke ordenligt. Han siger at i også har sagt noget grimt  til ham ommer derfor over til jer også sige at i også har snakket grimt til ham, vælger at sige i skal måske holde lidt afstand til hinanden for til undgå hinanden og at i kr hænger på hinanden konstant.

 

// Goldenown 

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutes ago, Goldenown said:

Hej, her er min side af historien. The dalle kalder admin over nlr, jeg kommer der hen og forklare at det er for lang tis siden. Kort tid efter laver the hunti en case med en der snakker grimt, jeg ser at Fox står der tager ham aå væk hvor jeg lige siger til ham at han bryder nlr, giver han en løftet pegefinger hvor efter jeg snakker med ham omkring han sprogbrug over for andre spillere, vælger der for til forklare ham at han skal snakke ordenligt. Han siger at i også har sagt noget grimt  til ham ommer derfor over til jer også sige at i også har snakket grimt til ham, vælger at sige i skal måske holde lidt afstand til hinanden for til undgå hinanden og at i kr hænger på hinanden konstant.

 

// Goldenown 

Hey.

Jeg syntes dog stadig det er forkert ikk at give ham en straf da han har sagt homo til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.