Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage Teta


Jimmi

Recommended Posts

Dit ingame navn:  Jimmi

Staff ingame navn:  Teta

Dit SteamID: STEAM_0:0:170202464

Staff SteamID: STEAM_0:1:26921587

Forklar situationen:

Jeg kommer ind på serveren og der er jeg ikke synket og efter sådan cirka 30 min er  jeg heller ikke synket og jeg bliver stoppet af politiet fordi jeg kører dårligt og jeg får en bøde, men jeg får den ikke da jeg ikke er synket og jeg bliver RDA'et jeg klader 

"Dig til staff: RDA fsdopid jiæodf" som grund. Der kommer Teta som tager fat i mig og derefter skyder mig, der klader jeg så med grunden "Dig til staff: Fucking rda" og derefter bliver jeg slayed så får jeg to bedskeder fra staff som siger 1."Staff til dig: prøv igen." og 2. "Staff til dig: Fucking Jimmki" så kalder jeg igen med grunden "Dig til staff: RDA" så kommer Teta og han starter med at sige "Hvis du spilder mig tid, får du permban" jeg forklarer så hvad der skete og han tp'er bare væk igen og så ham ikke.

Bevis:

https://gyazo.com/29cf4966b12578b578ba4aee68ad1f5e

https://gyazo.com/72b9e55a9123a9dc96499e3af05a2a9b

https://gyazo.com/5b8fa86c56993dce29b6925ce625761a

https://gyazo.com/f86debcab7f9549d77ba610cddbb4988

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jimmi.

 

Du er simpelthen en underlig en af lurer... Den ene dag, kan man lave sjov, fis og ballade med dig (hvilket også er grunden til jeg skyder dig i første case) og den næste, nærmest hade en, bare fordi tingene ikke altid går din vej.

 

Både du og jeg ved, at du i længere tid har haft problemer med at lave en ordentlig grund til at kalde staff, hvilket også er derfor jeg laver det svar til dig, og som du selv egentlig er klar over. Du er pålagt som spiller, at detaljere hvorfor du har brug for vores hjælp. Jeg henviser derfor til dette link: 

 

 

Jeg synes efterhånden du er begyndt at udvikle dig den forkerte vej som spiller, inde på vores servere. Du har især problemer med at overholde vores regler, hvilket man også ser i videoen hvor du sviner vores anden spiller til, som faktisk handler i god tro, i at du har fået bøden. Du kalder staffs når du egentlig ikke har brug for det, og med forkerte grunde, så vores folk skal bruge utrolige mængder af tid og ressourcer på dig. 

Jeg har som en af de få staffs, taget dig under mig, for at udvikle dig til det bedre, men må da også her konstatere at det har slået fuldstændig fejl.

Du har tydeligvis ikke lært noget af dine tidligere fejl, og jeg tvivler stærkt på at det kan ændre sig for fremtiden, sådan som tingene står nu. 

 

Det kan klart konstateres, er du ikke har kunnet håndtere den måde for "sjov lærring" som vi har prøvet at have, og derfor slutter dette naturligvis fra nu af, hvilket jeg nok skulle have vurderet skulle have endt op, for langt tidligere end nu.

 

Jeg har vurderet dig bedre end du er, det er ikke tilfældet, og det beklager jeg.

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Teta said:

Hej Jimmi.

 

Du er simpelthen en underlig en af lurer... Den ene dag, kan man lave sjov, fis og ballade med dig (hvilket også er grunden til jeg skyder dig i første case) og den næste, nærmest hade en, bare fordi tingene ikke altid går din vej.

 

Både du og jeg ved, at du i længere tid har haft problemer med at lave en ordentlig grund til at kalde staff, hvilket også er derfor jeg laver det svar til dig, og som du selv egentlig er klar over. Du er pålagt som spiller, at detaljere hvorfor du har brug for vores hjælp. Jeg henviser derfor til dette link: 

 

 

Jeg synes efterhånden du er begyndt at udvikle dig den forkerte vej som spiller, inde på vores servere. Du har især problemer med at overholde vores regler, hvilket man også ser i videoen hvor du sviner vores anden spiller til, som faktisk handler i god tro, i at du har fået bøden. Du kalder staffs når du egentlig ikke har brug for det, og med forkerte grunde, så vores folk skal bruge utrolige mængder af tid og ressourcer på dig. 

Jeg har som en af de få staffs, taget dig under mig, for at udvikle dig til det bedre, men må da også her konstatere at det har slået fuldstændig fejl.

Du har tydeligvis ikke lært noget af dine tidligere fejl, og jeg tvivler stærkt på at det kan ændre sig for fremtiden, sådan som tingene står nu. 

 

Det kan klart konstateres, er du ikke har kunnet håndtere den måde for "sjov lærring" som vi har prøvet at have, og derfor slutter dette naturligvis fra nu af, hvilket jeg nok skulle have vurderet skulle have endt op, for langt tidligere end nu.

 

Jeg har vurderet dig bedre end du er, det er ikke tilfældet, og det beklager jeg.

 

-Teta

Undskyld jeg spørger, men tror du det er sjovt når man i lang lang og synke? At alt det tager timer om at komme?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Teta said:

Det er ikke en sag jeg er herre over. Jeg er gået videre med at der skal arbejdes på en løsning, men indtil nu, er det altså den enkeltes clients ansvar at sørger for at være synket, før man starter sit rp. 

Hvordan kan jeg være ansvarlig for at blive synket? Dog kan jeg godt se at jeg skal være ops på det inden jeg starter rp.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, JimmiGaming skrev:

Hvordan kan jeg være ansvarlig for at blive synket? Dog kan jeg godt se at jeg skal være ops på det inden jeg starter rp.

 

Så konkluderede du lige sagen selv, og betjenten er heller ikke ansvarlig for, at du ikke er synced. Det burde du havde vidst inden du kaldte admin.

Og din opførsel efter du er blevet arresteret, beviser over for mig, at du er langt fra målet om at udvikle dig til den "gode spiller" som Teta indirekte beskriver.

 

Ret op, Jimmi.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Willy said:

Så konkluderede du lige sagen selv, og betjenten er heller ikke ansvarlig for, at du ikke er synced. Det burde du havde vidst inden du kaldte admin.

Og din opførsel efter du er blevet arresteret, beviser over for mig, at du er langt fra målet om at udvikle dig til den "gode spiller" som Teta indirekte beskriver.

 

Ret op, Jimmi.

Det vil jeg tage til mig, Willy men jeg siger jo til ham "Jeg er ikke syncet" men alligevel arrester han mig... og derfor kladte jeg staff. 

Jeg vil gerne indrømme at jeg ikke var den "gode spiller" efter jeg blev anholdt, det er men den simple grund at han (efter min meningen) lyttede til mig, som en betjent gør i virkeligheden, han kunne jo havde sagt hvad bøden var på og så kunne jeg have droppet dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, JimmiGaming skrev:

Det vil jeg tage til mig, Willy men jeg siger jo til ham "Jeg er ikke syncet" men alligevel arrester han mig... og derfor kladte jeg staff. 

Jeg vil gerne indrømme at jeg ikke var den "gode spiller" efter jeg blev anholdt, det er men den simple grund at han (efter min meningen) lyttede til mig, som en betjent gør i virkeligheden, han kunne jo havde sagt hvad bøden var på og så kunne jeg have droppet dem.

 

Alt taget i betragtning, så behøver det ikke foregå på den måde. Allerede i starten kan man høre, at du er meget højlydt, og bruger en aggressiv talemåde over for betjenten. Af naturlige årsager har man sjældent lyst til at diskutere højre og venstre med sådanne personer, fordi deres sprog antyder, at det ikke nytter noget at prøve, at have en normal samtale.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Willy said:

 

Alt taget i betragtning, så behøver det ikke foregå på den måde. Allerede i starten kan man høre, at du er meget højlydt, og bruger en aggressiv talemåde over for betjenten. Af naturlige årsager har man sjældent lyst til at diskutere højre og venstre med sådanne personer, fordi deres sprog antyder, at det ikke nytter noget at prøve, at have en normal samtale.

Altså...MIn mic var skruet lidt for højt op ingame, ergo er det ikke ens betydning med at jeg aggressiv overfor betjenten, efter mig selv var jeg mere ned på jorden end det fremstår i videoen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

"Han har givet mig en bøde (som) jeg ikke kunne få, den fede lille luderbøsse" - dit sprogbrug antyder noget andet.

 

Det har ikke som sådan noget med din mikrofons optagestyrke at gøre, men mere den tone der bliver snakket i, og hvad du siger efterfølgende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg sagde i et af de tidligere svar 

26 minutter siden, JimmiGaming skrev:

Det vil jeg tage til mig, Willy men jeg siger jo til ham "Jeg er ikke syncet" men alligevel arrester han mig... og derfor kladte jeg staff. 

Jeg vil gerne indrømme at jeg ikke var den "gode spiller" efter jeg blev anholdt, det er men den simple grund at han (efter min meningen) lyttede til mig, som en betjent gør i virkeligheden, han kunne jo havde sagt hvad bøden var på og så kunne jeg have droppet dem.

Og hvis du kigger i de første sekunder der kan du hører at jeg "råber" og det er der jeg snakker omkring at min mic at for højt oppe. 

4 minutter siden, Willy skrev:

"Han har givet mig en bøde (som) jeg ikke kunne få, den fede lille luderbøsse" - dit sprogbrug antyder noget andet.

 

Det har ikke som sådan noget med din mikrofons optagestyrke, men mere den tone der bliver snakket i, og hvad du siger efterfølgende.

Jeg kan tydeligt se hvad du mener. ^

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.