Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


JeffyS

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:0:101891575

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg indrømmer jeg lavede en kæmpe fejl, og agerede som en nar.
Jeg var selv lige blevet failrp'et mod, og da jeg kontaktede admin fik jeg ikke noget hjælp, så da jeg ser en admin, fyrer jeg en prop efter ham, hvilket selvfølgelig ikke er i orden.

Jeg har ikke spillet gmod i lang tid, og skal lige lære det igen.

Vil gerne unbannes fra jeres server, da den er skide god, den virker til at have et solidt admin team, og så er jeg vild med pluginsne.
Mennesker laver fejl, og jeg er ked af at jeg lavede min, og jeg vil med sikkerhed, ikke gøre det igen.

Hilsen JeffyS.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:101891575

Grund: Propabuse - leaver i case

Navn: JeffyS

AdminID: STEAM_0:1:48016748 - Jimboe [manager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 17-10-17 01:04


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg husker ikke de præcise detaljer, men mindes at jeg står i en case med en person, hvor du ved siden af vælger at spawne en prop og smadrer den så ind i bilen ved siden af dig. Jeg tager fat i dig, og du leaver med det samme.

Ser ikke hvordan dit ban kan have ændret på din adfærd så hurtigt?

Link til kommentar
Del på andre sites

@Dynn

Fordi, det eneste tidspunk jeg faktisk spiller gmod er for at spille på jeres servere.
Så derfor kan mit adfærd ændres hurtigt, nu står jeg med gmod, som jeg ikke finder interessant, nu hvor jeg ikke kan spille på jeres servere.
Synes også det er en voldsom straf at give permanent ban, det er trods alt første gang jeg gør noget forkert på serveren.

Der er gået et par dage siden bannet, og har stadig ikke spillet gmod siden, så håber da at jeg kan blive unbannet, så jeg kan spille gmod.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Propabuse er den nemmeste måde at blive banned på, og en måde rigtig mange bliver banned på. Det er typisk dem der egentlig kun er herinde for at trolle.

Du har spillet herinde i lidt over seks timer, og vælger at gøre som du gjorde. Der kan være mange årsager til at du vælger at gøre det, men når du leaver med det samme, er det åbenlyst ikke et uheld eller lignende.

På de seks timer har du modtage tre straffe, så det er ikke din første:

k7PZBir.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jeffys, 

 

jeg er fint med på du gerne vil forskynde sagen her.

Vi har bare brug for at vide, at du faktisk ikke vil lave lignende gentagelser, hvis vi vælger at lukke dig ind igen.

Kan du ikke detaljere lidt dybere for mig, hvordan du vil undgå fremtidige lignene brud? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.