Hop til indhold
Stavox

[Solved] det nye pakke post system (der er en fejl i den)


TheMadProRP©
Message added by Dynn

Fejl allerede løst

Recommended Posts

Hej Stavox

 

 i går spillet jeg som pakkeomdeler og der fandt jeg en fejl. Jeg var ansat hos et firma hvor ejeren af firmaet lukket firmaet. Så ville jeg være ansat hos et andet firma men det stod at jeg var i det gammel firma i nu så kan man normalt sige op men så skrev den at jeg ikke havet noget firma som jeg kunne forlade som i også kan se på billede. og selvom at jeg har skifte job og tilbage igen var den der i nu.

Så det synes jeg at det skal fixet.

20171015222029_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, TheMadProRP© said:

Hej Stavox

 

 i går spillet jeg som pakkeomdeler og der fandt jeg en fejl. Jeg var ansat hos et firma hvor ejeren af firmaet lukket firmaet. Så ville jeg være ansat hos et andet firma men det stod at jeg var i det gammel firma i nu så kan man normalt sige op men så skrev den at jeg ikke havet noget firma som jeg kunne forlade som i også kan se på billede. og selvom at jeg har skifte job og tilbage igen var den der i nu.

Så det synes jeg at det skal fixet.

20171015222029_1.jpg

Prøvede du at lukke og åbne appen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det burde allerede være løst til i dag. Jeg så ikke nogen fejl som sådan i kommunikationen til spillerne om, at de ikke var med mere, men den resyncer hvis du trykker forlad, og det ikke eksisterer. Det burde løse problemet med at du er stuck i det stadie der.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.