Hop til indhold
Stavox

Søger design til gunshop!


DetBareMads

Recommended Posts

Jeg skal til at lave en ny gunshop, men kan virkelig ikke finde ud af design. Hader at lave det! FØJ! Så derfor søger jeg en til at lave et design til mig. Jeg giver selvfølgelig penge, og som det mindste 250.000 Jeg søger følgende:

 

Krav:

  • INGEN HJEMMESIDE DESIGN
  • Simpelt, men noget som gør den unik!
  • Design må IKKE være brugt før som i slet ikke!
  • Mulighed for 8-10 våben at tilføje
  • Mulighed for at vælge flere af samme våben som her: https://i.imgur.com/UDh0ecF.png

Søger:

  • Ikke for mange farve kombinationer
  • Brug af gradient vil være elsker

 

Har nogen farver som jeg syntes godt om, og som passer godt sammen. Laver lige en liste over dem

  • Grå - (30,30,30)
  • Blå - (52,152,219)
  • Rød - (205,0,0)
  • Rød2 - (231, 76, 60)

 

Design må gerne laves i photoshop, og derefter sendes til mig. Så laver jeg det selv i E2 (Giver stadig penge for det)

 

Med dette bliver der selvfølgelig også givet nogen penge for det. Pengene kommer helt an på hvor godt jeg syntes det er, og vi kan diskutere den når produktet er færdigt. Send et billed af dit forsøg i kommentaren, og så vil jeg skrive på den.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, 0mar said:

Har lavet nogle meget grimme skitse, er begyndt på bundkoden, men bagrund osv. skrifter nok! (de er lavet i paint xD) Tænker også at log-in skærmen er grim!

 

MGlogin.thumb.png.aa0afd9edc65c46cfc77813cc6ad608f.png

 

MGscreen.thumb.png.da3a87aaf00e4eee10e608ac63d957cd.png

Login ligner pis som du selv siger, og syntes også der mangler noget design over køb af våben. Men ellers fint

2 hours ago, Andrew' said:

Arbejder også på noget... fortsætter på det imorgen :)

 

 

SER FUCKING LÆKKERT UD! Ikke giv den til Emoy

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.