Hop til indhold
Stavox

Lucha Dragons [0mar]


🔥0mar🔥

Recommended Posts

Irl navn? Emil

 

Ingame navn? 0mar

 

Hvor gammel er du? 14

 

Hvorfor skal du være en del af Lucha Dragons? Ville godt finde mig et seriøst gang, jeg ville elske sådan en stor en som den her, der går meget op i playermodels, farver osv. (Lige PT har jeg ikke en playermodel med maske, men er frisk på at sælge min, frem for sådanne)

 

Hvilke jobs er du mest? Tyv, (lige PT. er jeg lidt pakkeomdeler men det er jo også helt nyt), gangster, meget lidt pulle

 

Hvad laver du når du er på? (F.eks: Weed, E2, Baser osv.) Jeg laver nogle gange baser eller E2, men printer og laver nok mest weed

 

Hvor længe har du spillet på serveren? 227 Timer i alt

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, TacoCat :D skrev:

Hej, tak for din ansøgning.

Vores gang er ikke så stort lige pt, faktisk, så er vi kun 2-3 medlemmer. Jeg snakker lige med Manno, og så vil jeg vende tilbage.

Gør faktisk ikke så meget det med størelsen, det er mere bare seriøsiteten omkring det jeg er ude efter

Link til kommentar
Del på andre sites

God ansøgning! Men siden du mest spiller på rockford, har vi valgt at afslå din ansøgning. Beklager!

 

Hvis du nogensinde skifter til Evo, så skriv lige. ;)

 

 

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Vi valgt at acceptere din ansøgning.

Du vil blive inviteret hurtigst muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.