Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage mod Opk


John Frandsen

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar på staffklage:

Jeg bliver teleporteret hen til case med dig, som sidder i spjældet. Du kalder over RDM, hvorefter jeg tjekker din scene.

På scenen kan jeg se at du tydeligvis har angrebet borgmesteren, hvilket giver ham ret til at gøre selvforsvar mod dig.

Du begynder så, at hyle omkring hvorvidt at det nu var en PET sag og at borgmesteren ikke måtte forsvare sig selv.

Jeg siger så til dig at han gerne må forsvare sig selv, hvorefter jeg teleportere væk.

 

Du ville have haft muligheden for at sige et par ekstra ord, fx ved at råbe op, eller måske skrive det i din staffbeskeden.

Men nej nej, du skulle jo begynde at råbe til alle på hele serveren i både OOC og voicechat, om hvor dårlig en staff jeg er osv osv.

 

Konklussion: Hvis du vil have et ord mere ind, må du specificerer dig selv, eller råbe op.

 

(Screenshot af scene)

 

1B779F6C517BF1DE85C11057E6C6A00C1A3FD1CF

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, OpK skrev:

Svar på staffklage:

Jeg bliver teleporteret hen til case med dig, som sidder i spjældet. Du kalder over RDM, hvorefter jeg tjekker din scene.

På scenen kan jeg se at du tydeligvis har angrebet borgmesteren, hvilket giver ham ret til at gøre selvforsvar mod dig.

Du begynder så, at hyle omkring hvorvidt at det nu var en PET sag og at borgmesteren ikke måtte forsvare sig selv.

Jeg siger så til dig at han gerne må forsvare sig selv, hvorefter jeg teleportere væk.

 

Du ville have haft muligheden for at sige et par ekstra ord, fx ved at råbe op, eller måske skrive det i din staffbeskeden.

Men nej nej, du skulle jo begynde at råbe til alle på hele serveren i både OOC og voicechat, om hvor dårlig en staff jeg er osv osv.

 

Konklussion: Hvis du vil have et ord mere ind, må du specificerer dig selv, eller råbe op.

 

(Screenshot af scene)

 

1B779F6C517BF1DE85C11057E6C6A00C1A3FD1CF

 

// OpK

Hvis du nu kigger hvad jeg skrev, så står der faktisk at jeg er i voldsomt dårligt humør

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, juuL said:

Hvis du nu kigger hvad jeg skrev, så står der faktisk at jeg er i voldsomt dårligt humør

Har ikke lige set svaret, da jeg var i gang med at skrive svaret ovenover. kan dog sagtens se det er lidt irriterende fra dit perspektiv.

Men er du i dårligt humør, er det måske ikke den bedste ide, at spille herinde.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, OpK skrev:

Har ikke lige set svaret, da jeg var i gang med at skrive svaret ovenover. kan dog sagtens se det er lidt irriterende fra dit perspektiv.

Men er du i dårligt humør, er det måske ikke den bedste ide, at spille herinde.

Det ved jeg udemærket godt, men i mit liv og i mit hovede, kan jeg ikke tænke klart på nogen mulig måde, når jeg er i dårligt humør, og har nogen psykiske problemer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fair nok. Du har nogle ting der gør det svært at kontrollere udbrud af vrede og eller dårligt humør.

På den anden side, uanset alvoren i dine problemer, så undgår du ikke direkte problemer med vores staffs, hvis du bliver ustyrlig og vred på vores staffs i cases. Derfor kan det blive en ond cirkel for dig, hvis du ikke lærer at håndtere dine udbrud.

 

Ville det på nogen måde være muligt for dig, at bruge situationer som det her på at blive bedre til at håndtere din vrede?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Willy skrev:

Fair nok. Du har nogle ting der gør det svært at kontrollere udbrud af vrede og eller dårligt humør.

På den anden side, uanset alvoren i dine problemer, så undgår du ikke direkte problemer med vores staffs, hvis du bliver ustyrlig og vred på vores staffs i cases. Derfor kan det blive en ond cirkel for dig, hvis du ikke lærer at håndtere dine udbrud.

 

Ville det på nogen måde være muligt for dig, at bruge situationer som det her på at blive bedre til at håndtere din vrede?

Hej, ja jeg lavede engang en aftale med en af de andre Admins om at når jeg havde det sådan skulle jeg ikke spille. Det plejede at virke, men nu er der kommet de psykiske problemer ind over osse, men jeg ville gøre alt for at prøve at styrer mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, juuL skrev:

Hej, ja jeg lavede engang en aftale med en af de andre Admins om at når jeg havde det sådan skulle jeg ikke spille. Det plejede at virke, men nu er der kommet de psykiske problemer ind over osse, men jeg ville gøre alt for at prøve at styrer mig.

 

Det ville også være en stor hjælp for os, og den staff der behandler din case, at du informerer om, hvis der er noget der udløser din vrede. Vi går selvfølgelig ikke på æggeskaller for dig, men vi vil meget gerne vide, når noget i en case går dig på, så vi måske kan finde en løsning - f.eks, at du tager en pause og får andre tanker. Nogle gange vil en staff også gerne bruge tid på at snakke og hjælpe dig med at håndtere sådanne situationer.

 

Jeg lukker klagen her, og håber, at du har fået noget med herfra som du kan bruge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.