Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban - FIlip SC


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:141678448

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg ville gerne unbannes fordi Jeg blev bannet for Ts Spam Jeg Blev sur også skriver jeg til en to gange hvor jeg så skriver Homounge og noget andet det kan jeg ik husk også kommer bims og siger jeg skal stop Jeg stopper også derefter Skriver min ven til mig også fordi jeg var inde på chatten med Personen så fordi min ven han sendte noget sjovt og Skriver jeg til personen HAHAHAHa Og det skulle være til min ven og det lytter bims ik til også Skifter jeg job til betjent så jeg kan tage min bil gratis ud også skifter jeg job igen til Pakkeomdeler og de ting fik jeg en uges ban for og jeg ville gerne have unban fordi Jeg savner servern og alt det sjovt 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:141678448

Grund: Har lavet nok problemer nu, Ts spam (med lort til person), Skifter jo for at få bil gratis ud. Tag dig sammen

Navn: Filip SC

AdminID: STEAM_0:1:149810095 - Bims [moderator] - Profil

Unban: 22-10-17 01:45

Banned: 15-10-17 01:45


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Filip.

 

Du snakker ikke special pænt til folk, du "spam" poker Kasper på TS med "Homounge" pågrund han lige har Arrestet dig ingame.

Dette giver ikke mening, jeg fik en lille snak med dig. Hvor du sagde det nok skulle stoppe. Ikke engang 30 sekunder senere, får jeg en ny case, omkring dig.

Du har nu poket Kasper Petersen med "HAHHAHAHAHAH", hvilket både Kasper og jeg fandt meget provokerende adfærd, da du på en måde håner ham for at kalde staff.

Jeg lod dig slippe, og sagde til Kasper "Nu er han begyndt at ramme sin sidste chance"

Så ikke engang 2 minutter senere, får jeg en Case, du har nu ændret dit job til Politimand, for at få din bil ud gratis. Så du kunne aflevere pakker igen.

Du har brugt din sidste chance, og efter min mening skal du lige have resten af dit ban, til at tænke over hvad du nu end laver.  

Jeg er meget tilfreds med din straf, og forstår ikke hvad du mener med at jeg ikke lytter efter. 

 

-Bims

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bims skrev:

Hej igen Filip.

 

Du snakker ikke special pænt til folk, du "spam" poker Kasper på TS med "Homounge" pågrund han lige har Arrestet dig ingame.

Dette giver ikke mening, jeg fik en lille snak med dig. Hvor du sagde det nok skulle stoppe. Ikke engang 30 sekunder senere, får jeg en ny case, omkring dig.

Du har nu poket Kasper Petersen med "HAHHAHAHAHAH", hvilket både Kasper og jeg fandt meget provokerende adfærd, da du på en måde håner ham for at kalde staff.

Jeg lod dig slippe, og sagde til Kasper "Nu er han begyndt at ramme sin sidste chance"

Så ikke engang 2 minutter senere, får jeg en Case, du har nu ændret dit job til Politimand, for at få din bil ud gratis. Så du kunne aflevere pakker igen.

Du har brugt din sidste chance, og efter min mening skal du lige have resten af dit ban, til at tænke over hvad du nu end laver.  

Jeg er meget tilfreds med din straf, og forstår ikke hvad du mener med at jeg ikke lytter efter. 

 

-Bims

 

Men Bims Det var ik menningen at jeg skrev HAHAHA til ham det skulle være til min ven og jeg har tænkt min om og alle de ting vi kan sige 1 Fejl Mere = ban igen Fordi sådan er jeg ik normalt Det ved du os godt

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DeF8Se csgolive.com said:

Men Bims Det var ik menningen at jeg skrev HAHAHA til ham det skulle være til min ven og jeg har tænkt min om og alle de ting vi kan sige 1 Fejl Mere = ban igen Fordi sådan er jeg ik normalt Det ved du os godt

Fejl eller ej, jeg mener stadig du har godt af den uge jeg gav dig.

Ellers lærer du intet fra dine fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bims skrev:

Fejl eller ej, jeg mener stadig du har godt af den uge jeg gav dig.

Ellers lærer du intet fra dine fejl.

Men det er bare at Jeg Bryder ik reglerne normalt og alt det der så jeg syntes at en uge er for meget og vis du giver mig unban så kan vi j sige at Vis jeg laver en fejl så er det perm

Og vi kan godt lige tage en snak over ts hvordan det kommer til at forgå

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter at have læst igennem hvad dig og Bims har skrevet, ser jeg ingen grund til at unbanne dig for nu. Du laver ikke andet end at bryde reglerne, tvivler på du har lært noget af din straf endnu. Og vælger derfor at afvise din request. Brug den her uge på at tænk over, hvordan du vil spille frem over, for det her er din sidste chance for at kunne spille ordentligt. Får du flere "hårde" straffe i form af ban eller noget i den retning, bliver du ikke unbannet igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.