Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Anders Buch & Simon Scott


🔥0mar🔥

Recommended Posts

Dit ingame navn: 0mar 

Staff ingame navn: Anders Buch & Simon Scott Dit SteamID: STEAM_0:0:96049067 Staff SteamID:STEAM_0:1:61645114 & STEAM_0:1:24473591 

Forklar situationen: Mig, Sleiman og Svampe Jørgen kører rundt og kører lidt ind i hindanen, imens dette sidder der åbenbart to admins og spectater mig (jeg spurgte senere hvorfor der sad to admins og spectatede mig,
men det vedrørte åbenbart ikke mig). Efter vi har kørt lidt rundt kommer 22xgaming og siger at vi skulle stoppe, de stopper ikke og jeg kalder staff. Så kommer Anders Buch og spørger mig om jeg havde kørt ind i dem da de holdt stille, jeg siger nej, fordi jeg tror at han taler om den situation jeg havde kaldt staff på. Men nej, han mente for 10 minutter 
siden da de holdte i spawn, så hiver ham og buch mig op på et tag og står og siger at jeg lyver. Derudover siger de også at jeg bruger min bil som våben - Jeg vil indrømme at jeg kørte ind i deres bil som de stod bag ved da de skød mig, og jeg prøvede at skræmme dem ved at køre hen mod dem, men jeg har ikke desideret prøvet at dræbe dem med min bil. - og fordi jeg tidligere havde kørt ind i Buch's bil der 
holdte på fortorvet fordi han ikke svarede mig, får jeg så To ugers ban, dette er ikke en Unban request, men jeg føler stærkt at det var en form for "witchhunt". Jeg mener, hvor for fuck sidder der to staffs og spectater mig, desuden var vi lige gode om det, så det undrer mig at de andre ikke fik carban af en art. Jeg havde været fin med den hvis det 
var carban eller en dags ban, men to uger! Dårligt admin arbejde! Man kan også høre i klippe at simon sidder og griner somom; nu skal vi rigtigt gi ham. Så de har sidet og set på mig "FailRP" i 15min, men griber først ind der. Jeg blev spurgt om ting jeg troede handlede om den nuværende case, ikke for 15min siden.
JA JEG KØRTE IND I DEM, MEN FOR HELVEDE DE GJORDE DE DA OGSÅ, JEG TROR OMRIGTIGT IKKE AT DE GIK EFTER AT LAVE EN RETFÆRDIG CASE, MEN A FÅ MIG NED.
Jeg tror jeg har gentaget migselv meget nu, men jeg synes at det er dårlig timing, fordi jeg troede at det var om den nuværende case, men det var det ikke.
Edit: Nu hvor jeg ser videoen igen, lagde jeg lige mærke til noget, han spørger mig: "men... 0mar, kørte du ikke ind i dem på fortorvet?". 
Edit: Dette er nok lidt irrelevant, men er de alvorligt at sidste carban var for 9 dage siden?
Edit: Er det ikke lidt mærkeligt at de læser min straffehistorik op for mig, jeg opfatter det lidt ligesom at de prøver at håne mig.

Bevis:http://plays.tv/video/59e2a9d8b90b4624cb/kalge-1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej 0mar.

 

Dette er min side af histrorien, jeg står oppe på et tag fordi vi lige havde haft en case, hvor jeg ser at du smadre lige ind i Sleiman og fik skades spilleren og anders buch rimelig meget ned, allerede der skulle i have stoppet.

Iløbet af den tid jeg spectater dig køre du både ind i Sleiman 2-3 gange da han prøver at skyde dig, og du køre ind i deres bil imens den holder stille ved cardealeren uden de er i den nogle gange.

Mig og Anders, sad og diskuteret om du skulle have Carban i en uge, eller du skulle have en anden straf. Da vi så går ind på strafhistorik ser jeg det nærmest kun var en uge siden du blev unbanned, hvor dig ban var noget med du ikke kunne følge reglerne, så burde man fandme også tænke sig om ikk' 

 

Ang. det med du lyver i case, var at det Anders kommer spørg han dig om der kunne være en grund til de køre ind i dig hvor du svare "Nej!" Anders spørg ligende spørgsmål en 2-3 gange og du bliver ved med at benægte, da vi tager dig op på taget begynder du lidt at tale udenom. 

 

Vi vælger derfor at give dig to ugers ban så du måske lære af fejlen, og holder dig til serveren regler.

 

Ved ikke om Anders kommer med et svar, regner jeg med men skal nok lige snakke med ham.

Og i din "Bevis video" kan man ikke rigtigt se hele siturationen, da det der kun er sådan det kvarte af tiden hvor du havde kørt ind i dem en masse gange inden.

 

 

// Simon

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, ZzeA skrev:

Dette er min side af histrorien, jeg står oppe på et tag fordi vi lige havde haft en case, hvor jeg ser at du smadre lige ind i Sleiman og fik skades spilleren og anders buch rimelig meget ned, allerede der skulle i have stoppet.

hvorfor kommer du så ikke ned og siger noget til mig?

 

5 minutter siden, ZzeA skrev:

Iløbet af den tid jeg spectater dig køre du både ind i Sleiman 2-3 gange da han prøver at skyde dig, og du køre ind i deres bil imens den holder stille ved cardealeren uden de er i den nogle gange.

Igen, det gik begge veje, de kørte ind i mig, jeg kørte ind i dem

 

9 minutter siden, ZzeA skrev:

Mig og Anders, sad og diskuteret om du skulle have Carban i en uge, eller du skulle have en anden straf. Da vi så går ind på strafhistorik ser jeg det nærmest kun var en uge siden du blev unbanned, hvor dig ban var noget med du ikke kunne følge reglerne, så burde man fandme også tænke sig om ikk' 

ohgosh1.thumb.png.d3b10d77a3a8741fba0c67d60e45e23e.png

For det første, mit ban gik ud på at jeg lavede pis med politiet som borgmetser, hvilket var dumt!

For det andet havde det intet med casen at gøre, jeg ved godt jeg kørte ind i dem, men det gik begge veje, casen gik ud på at de ikke gad stoppe efter 22xgaming sagde stop.

Det var jo selvfølgelig imod reglerne, men 2 uger, c'mon synes det er en lidt hård straf, 1uges CB ville jeg kunnet havet accepteret.

 

9 minutter siden, ZzeA skrev:

Ang. det med du lyver i case, var at det Anders kommer spørg han dig om der kunne være en grund til de køre ind i dig hvor du svare "Nej!" Anders spørg ligende spørgsmål en 2-3 gange og du bliver ved med at benægte, da vi tager dig op på taget begynder du lidt at tale udenom. 

Anders spørger mig om jeg kørte ind i dem da de holdte stille, han spørger mig også om jeg kørte ind i dem. Men jeg troede han talte om det jeg kaldte admin på, altså at jeg havde kørt ind i dem efter 22xgaming sagde stop. Tror at det var en misforståelse, da jeg også siger at jeg kørte ind i dem, bare ikke der.

 

12 minutter siden, ZzeA skrev:

Vi vælger derfor at give dig to ugers ban så du måske lære af fejlen, og holder dig til serverens regler.

Igen to ugers ban! For det? Dette er som sagt ikke en unban request, men det er lidt en hård straf.

 

Hvad med det hvor du griner, er det ikke lidt mærkeligt? Troede staffs gjorde deres arbejde for at rense ud i failrp, ikke for at have det sjovt med at vise magtforhold.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, 0mar said:

Hvad med det hvor du griner, er det ikke lidt mærkeligt? Troede staffs gjorde deres arbejde for at rense ud i failrp, ikke for at have det sjovt med at vise magtforhold.

Små grinte lidt, fordi jeg synes det var komisk du vælger at lyve og så især når det er så kort tid siden du fik en straf 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, ZzeA skrev:

Små grinte lidt, fordi jeg synes det var komisk du vælger at lyve og så især når det er så kort tid siden du fik en straf 

Prøv at hør, sagen kig ud på at 22xgaming sagde vi skulle stoppe, det gjorde DE ikke, efter det spørger buch mig om jeg havde kørt ind i dem, jeg troede at han mente efter at 22x sagde vi skulle stoppe. Men han mente inden det! Det var en misforståelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette er det umiddelbart det første jeg kan finde hvor vi mødes: http://plays.tv/video/59e3770ba39fe7ec57/gurli-pig

 

Men dette er nok det her som startede det hele, og også der hvor buch ser det for første gang: http://plays.tv/video/59e37871018df64771/ostehaps

 

Lidt efter gør jeg dette, hvilket ikke var så smart, men jeg ville give lidt gengæld, og rede en kolega: http://plays.tv/video/59e37a5fac06246746/random-titel

 

Efter detter gør jeg som så, hvilket heller ikke var så smart, men han havde lige taget et par pakker, og skudt efter mig: http://plays.tv/video/59e37c41b7cdd6f03c/gmod2

 

Så sker dette: http://plays.tv/video/59e37dd8e817badd7a/mad

 

Lidt efter dette, og så er vi tilbage hvor den anden startede: http://plays.tv/video/59e37e849aebd6946e/jeff

 

Jeg undskylder at det tog lidt tid, men skulle lige downloade en 8 timer lang video ned igen!

 

@DetBareMads Kan vi ikke bare tage den på ts?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.