Hop til indhold
Stavox

[Solved] Postmand outfits & Firma ejer forslag


🔥0mar🔥

Postmand skins  

55 stemmer

  1. 1. Hvilke af disse muligheder ønsker du?

    • De nuværende skins
      7
    • At postmænd fik deres egen uniform
      27
    • At postmænd fik deres egen uniform, dog er det muligt at bruge sine egne skins.
      21
    • Ingen ny uniform, men man kan vælge af sine egne skins.
      0


Recommended Posts

 Forslag #1:

Hej, synes at det er lidt nederen at postmænd skal have de der grimme bluser på...

Hvad er status lige nu:

Postmændenes skins er umådeligt grimme, de ligner lidt en homosexuel version af en civil betjent!

 

Hvad vil jeg havet ændret:

Jeg ville godt se at postmænd fik deres eget "specielle" skin, eller at man som postmand, kunne bruge nogle af de skins, som man har købt i tøjbutikken.

 

Det var et lidt kort forslag, men der er ikke så meget i det, og jeg kunne ikke finde nogle eksempler.

 

 Forslag #2:

Hej, In-Game har jeg et firma der hedder Zapp Det er ret successfuldt, og her i dag havde jeg 5 ansatte. Jeg fik faktisk næsten intet...

Hvad er status lige nu:

Som det er lige nu, for man som ejer af et firma kun penge af hvad man selv sælger.

 

Hvad vil jeg havet ændret:

Jeg ville godt se at ejere havde en mulighed på deres iPad, hvor de kunne bestemme hvor mange procent, de selv fik af hvert salg. Jeg havde brugt en helvedes masse penge på reklamer, og sikkerhedsvagter og så var det også mig der styrede det hele, det brugte jeg meget energi på. Derfor synes jeg at det var frustrerende at jeg intet fik af hvad mine medarbejdere solgte.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Thomads skrev:

Jeg kan godt lide dit forslag nr. 2.

Det ville også være fedt, hvis man kunne modtage alle pengene som firma ejer, og herefter selv distribuere pengene til de ansatte som man ønsker.

Synes hellerikke som Mads siger at man skal have alle pengende

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, DetBareMads said:

Syntes ikke man skal modtage alt som ejer, men dette et cut i %

Men kan man ikke gøre begge ting mulige? Som firma ejer burde man selv have mulighed for at distribuere pengene til sine ansatte, og om det skal ske manuelt eller aumatisk, kan forhåbentligt lade sig gøre.

Det jeg foreslår er en mulighed for at sætte et cut i % til sin ansatte, men at det også skal være muligt at sætte det cut til 100%.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Thomads skrev:

Men kan man ikke gøre begge ting mulige? Som firma ejer burde man selv have mulighed for at distribuere pengene til sine ansatte, og om det skal ske manuelt eller aumatisk, kan forhåbentligt lade sig gøre.

Det jeg foreslår er en mulighed for at sætte et cut i % til sin ansatte, men at det også skal være muligt at sætte det cut til 100%.

Det lyder godt - Ja tak

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Thomads skrev:

Men kan man ikke gøre begge ting mulige? Som firma ejer burde man selv have mulighed for at distribuere pengene til sine ansatte, og om det skal ske manuelt eller aumatisk, kan forhåbentligt lade sig gøre.

Det jeg foreslår er en mulighed for at sætte et cut i % til sin ansatte, men at det også skal være muligt at sætte det cut til 100%.

Vi valgte det fra til at starte med, da vi var bange for at det ville fjerne motivationen til at være ansat, hvis man gav noget af sin profit væk. Kan dog godt se fordelen i det også.

Så en mulighed for at justere procenter i appen for ejeren, samt et sted, hvor de ansatte kan se, hvor mange procenter ejeren får i deres app?

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutes ago, Dynn said:

Vi valgte det fra til at starte med, da vi var bange for at det ville fjerne motivationen til at være ansat, hvis man gav noget af sin profit væk. Kan dog godt se fordelen i det også.

Så en mulighed for at justere procenter i appen for ejeren, samt et sted, hvor de ansatte kan se, hvor mange procenter ejeren får i deres app?

Jep, det ville være perfekt!

Det skaber også noget konkurrence for firmaerne indbyrdes mht. ansatte; hvem giver de største procenter, og hvem har flest kunder til, at det giver mening at være ansat.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, DetBareMads skrev:

Syntes ikke man skal kunne vælge sine egne skins. Det vil se så dumt at folk går rundt og ligner James Bond, imens de udleverer pakker. Dog ville det være fedt med flere forskellige uniformer til post, så firmaer kan have forskellige, så ikke alle ligner hinanden.

kan jeg godt se, dog ser jeg heller ikke landbænd med gasmasker, rygsække og jakkesæt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
On ‎15‎-‎10‎-‎2017 at 09:48, 0mar said:

kan jeg godt se, dog ser jeg heller ikke landbænd med gasmasker, rygsække og jakkesæt

 

Så har du ikke været på Djursland endnu.. Godt nok ikke gasmasker men rygsække og jakkesæt ser man nogle af :P Og har også selv gået med jakkesæt og rygsæk ude på en af mine kammeraters mark, da vi skulle køre markræs.. Så det er altså noget man ser.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.