Hop til indhold
Stavox

[Solved] Customization af Postnord bilen i cardealer.


v4ng

Recommended Posts

Hej. Nu da man kan lave eget firma som feks hedder Petersens Post, giver det jo ingen mening at køre rundt i en Postnord bil. Måske gøre sådan at i Postnord menuen man kunne bestemme et bestemt skin af en masse skins, og så man kunne ændre navnet istedet for det nu “Postnord” , altså jeg tror ikke Postnord har så mange penge til at sponsorere så mange biler...

 

 

meninger er velkommen, kritik er velkommen!

Link til kommentar
Del på andre sites

Fed idé! Ved bare ikke om det er muligt.

 

(Nu skriver jeg noget der godt kan være helt forkert)

Med hensyn til det der hvor man kan ændrer teksten på bilerne, det tror jeg ikke er muligt. Bilerne bruger et billede, som alle skal downloade ned på deres computer. Hvis man skulle have teksten customized, så ville det kræve et nyt billede til bilen, og det ville kræve at alle downloadede det nye billede.

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Fed idé! Ved bare ikke om det er muligt.

 

(Nu skriver jeg noget der godt kan være helt forkert)

Med hensyn til det der hvor man kan ændrer teksten på bilerne, det tror jeg ikke er muligt. Bilerne bruger et billede, som alle skal downloade ned på deres computer. Hvis man skulle have teksten customized, så ville det kræve et nyt billede til bilen, og det ville kræve at alle downloadede det nye billede.

Ved jeg ikke om er rigtigt. Og tak! søde misser

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, TacoCat :D said:

Fed idé! Ved bare ikke om det er muligt.

 

(Nu skriver jeg noget der godt kan være helt forkert)

Med hensyn til det der hvor man kan ændrer teksten på bilerne, det tror jeg ikke er muligt. Bilerne bruger et billede, som alle skal downloade ned på deres computer. Hvis man skulle have teksten customized, så ville det kræve et nyt billede til bilen, og det ville kræve at alle downloadede det nye billede.

Kat! Der skriver du noget forkert…

Det faktisk muligt dog skal serveren generaerer nye matrilaler hele tiden hvorpå du kan få dit firma-navn på bilen. 

Grunden til jeg ved det, er grund en steam-chat med Dynn serverejer 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, JimmiGaming said:

Kat! Der skriver du noget forkert…

Det faktisk muligt dog skal serveren generaerer nye matrilaler hele tiden hvorpå du kan få dit firma-navn på bilen. 

Grunden til jeg ved det, er grund en steam-chat med Dynn serverejer 

Nå øv, mig ik klog misser

Link til kommentar
Del på andre sites

Alså jeg ved ikke som sådan men @Dynn kunne måske lave det sådan at postnord bilen,s blå tekstur forbliver men måske kunne man lave teskten på bilen om til en .txt fil og så kunne man skrive en command på serveren som gør den bliver ændret til hvad du nu ønsker at have på. Ved ikke om det er muligt men det er bare en ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Ahh, har slet ikke set, har været væk længe fra stavox og kommet tilbage for ca 2 uger siden, så har ikke kigget forum igennem. tænkte bare det kunne være nice :D men super i siger det tak

 

On 14/10/2017 at 11:22, htm[dk] said:

Alså jeg ved ikke som sådan men @Dynn kunne måske lave det sådan at postnord bilen,s blå tekstur forbliver men måske kunne man lave teskten på bilen om til en .txt fil og så kunne man skrive en command på serveren som gør den bliver ændret til hvad du nu ønsker at have på. Ved ikke om det er muligt men det er bare en ide.

 

 

lidt det jeg tænkte men ved ikke om det er muligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Der har været en lille snak om at lave andre postfirma skins til bilen. Både nogen fra den virkelig verden (GLS, FexEx, DAO, Danske Fragtmænd, DSV), men også nogle fantasi firmaer (f.eks. Dynns Delivery, Finns Fragt, Pedes Pakker, RockPost, Evo Levero).

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Metro said:

Der har været en lille snak om at lave andre postfirma skins til bilen. Både nogen fra den virkelig verden (GLS, FexEx, DAO, Danske Fragtmænd, DSV), men også nogle fantasi firmaer (f.eks. Dynns Delivery, Finns Fragt, Pedes Pakker, RockPost, Evo Levero).

 

Jeg ser ikke Papa's Pakker på listen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.