Hop til indhold
Stavox

[Solved] weed yield efter pakkeomdeler opdateringen


htm[dk]
Message added by Dynn

Buffed 10%

poll  

18 stemmer

  1. 1. Hvor mange procent burde yielded forøges med?

    • 100%
      4
    • 80%
      3
    • 60%
      2
    • 40%
      1
    • 20%
      3
    • 0%
      5


Recommended Posts

Hejsa, Jeg syndes at efter pakkeomdeler opdateringen så er det meget mere problematisk at have nok frø og alt det andet udstyr til at dyrke weed så jeg syndes at yielded burde forøges, Det er her hvor i kan vote med hvor mange procent det burde forøges med hvis det overhoved burde forøges. I må endelig komme med massere feedback eller diskuterer løs hvis i gerne vil sige noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt se at en ting som seeds kan være problematisk at have nok af. Som jeg ser det, er der følgende ting, som kan komplicere processen af weed med det nye system.

 

Det kræver, at man konstant køber seeds: nej? Man køber bare flere af gangen, og lader størstedelen blive i pakken, og har resten i sit inventory. Du kan umuligt nå at bruge 50 på så kort tid, at du ikke kan nå at købe nye før du løber tør.

 

Det er besværligt at spawne: Det svarer til hvordan det var før vi fik hurtigkøb til weed-tabletten. Der arbejdes på en løsning som giver mulighed for lignende hurtig-spawn med inventory.

 

For mange ting på sig: Vi er i gang med at lave storage bokse, som du kan opbevare alle dine weedting i.

 

Så hvis der er denne “forvirring”, hvorfor har vi så tilføjet det?

Det giver nye jobmuligeder til pakkeomdelere, som ikke var særlig anvendt før. Det tilføjer mere realisme. Mere interaktion mellem spillere, da du er nødt til at gå lidt frem og tilbage - igen, bestil større mængder, og beregn hvor meget du skal bruge før du starter produktion. Og ikke mindst, giver den større mængde værdigenstande du har i din base en større grund til at foretage raids - som vi jo alle elsker.

 

Generelt virker jeres primære argument for, at det ikke er godt til at være: “det er for besværligt”. Og hvad så? Formålet er ikke at lave det så let for jer at lave penge som muligt. Formålet er, at mere arbejde giver flere penge. I kan stadig nøjes med at købe printere, hvis I synes det giver nok...

Vi skal selvfølgelig nok genberegne de forhøjede omkostninger der er tilføjet pga. levering i forhold til hvor meget i får, men til de priser folk leverer til, er det sgu ikke så slemt.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Mads (ULTRA SPINNER) skrev:

Altså jeg synes det er mega fedt det der med våbnene og pil op tablet... en ting der er dårlig er at man ikke har sin weed-tablet ellers synes jeg det er en mega fed Update der er kommet

Hvad vil du bruge din weed tablet til?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.