Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff


Recommended Posts

Hej.

 

CDM cases plejer ikke at være et stort problem, vi læser i chatten at du skriver cdm. Hvorefter vi kommer hen til dig, når vi kommer hen til dig informerer vi dig om at vi lige tjekker stedet, hvis du har noget at sige er du nød til at afbryde os der. Vi har en masse cases og CDM er en relativ nem case at bedømme.

 

Hvis vi skal sidde og høre på at du siger "Ham her bent kørte mig ned, herovre ved fortovet" når du allerede har skrevet "cdm" i adminchatten er det egentlig(normalt) bare udnødvendig information. Når vi tjekker op på CDMs kan vi se fart, retning og position af dig samt bilen.

 

Personligt ser jeg ikke et stort problem hvis staff medlemmet fortæller dig at de lige tager et hurtigt kig på det. Jeg plejer selv at lytte til personen, hvis han afbryder mig når casen starter og/eller har noget at sige.

 

Hvis du virkelig har noget du gerne vil informere staff om kan du jo skrive det i din besked f.eks. "CDM - Jan T kørte mig ned på fortovet foran Danske bank, jeg er ikke sikker på om det er min egen skyld".

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jan T skrev:

Hej.

 

CDM cases plejer ikke at være et stort problem, vi læser i chatten at du skriver cdm. Hvorefter vi kommer hen til dig, når vi kommer hen til dig informerer vi dig om at vi lige tjekker stedet, hvis du har noget at sige er du nød til at afbryde os der. Vi har en masse cases og CDM er en relativ nem case at bedømme.

 

Hvis vi skal sidde og høre på at du siger "Ham her bent kørte mig ned, herovre ved fortovet" når du allerede har skrevet "cdm" i adminchatten er det egentlig bare udnødvendig information. Når vi tjekker op på CDMs can vi se fart retning og position af dig samt bilen.

 

Personligt ser jeg ikke et stort problem hvis staff medlemmet fortæller dig at de lige tager et hurtigt kig på det. Jeg plejer selv at lytte til personen, hvis han afbryder mig når casen starter og/eller har noget at sige.

 

Hvis du virkelig har noget du gerne vil informere staff om kan du jo skrive det i din besked f.eks. "CDM - Jan T kørte mig ned på fortovet foran Danske bank, jeg er ikke sikker på om det er min egen skyld".

 

 

 

 

oke

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.