Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mere RP på hospitalet + Ambulance


kurt kong

Recommended Posts

Hej Noah her.

 

  • Jeg kunne godt tænke mig lidt mere Roleplay ved hospitalet... især på server 2.
  • Jeg synes ikke at hospitalet bliver brugt nok inde på Stavox og tænkte derfor på om man ikke tilføje en Ambulance inde på serveren.
  • Det kunne være fedt hvis man kunne tilkalde en ambulance med /112 kommandoen hvor lægerne inde på serveren henter en i en ambulance i stedet for at køre hen til en i en lægebil og heale en med medkit.
  • Jeg tænker ikke at man behøver at være Hp skadet men man kunne for eksempel ringe /112 og sige at man har kørt galt eller at man har brækket benet (roleplay)
  • Man kunne derefter blive bragt på hospitalet hvor man kunne roleplay at man var blevet indlagt på en af de forskellige rum...
  • Man kunne spawne en ambulance ved en NPC læge i rigshospitalets garage (ved ikke hvor det kunne være på server 1) hvor man kunne køre ud. (Playermodel kunne være Dr.kleiner)
  • Der skal kunne være blink på hvor man gerne må køre over for rødt, køre over fartgrænsen og holde på vejen.
  • Jeg synes også at der skal kunne være flere læge jobs end 4... Måske op til 6 læger eller måske 8 (kommer an på hvad admins vælger)

 

Jeg ved ikke om folk kunne komme til at bruge det, men det ville være fedt hvis man brugte hospitalet mere end man gør og hospitalet ikke bliver brugt er det bare fedt nok med en ambulance inde på serverne.

 


Her er et eksempel på hvordan en ambulance kunne se ud= https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=805607340&searchtext=ambulance


Hvis i synes at det er en god idé må i meget gerne +Rep den eller komme med flere forslag til hospitalet nede i tråden :blush:

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, SHITPOST KING - KASPER said:

Der har allerede været forslag med ambulancer, og det sker ikke.

 

1 minute ago, JimmiGaming said:

Der har været en ambulance men den blev ikke brugt nok til at Dynn serverejer vil have den

Ved godt at det ikke blev brugt før... men hvis man kigger jobs som Landmand, pakkeomdeler og hotelejer er der ikke særligt mange der bruger de jobs og de er der stadig... Selv læge-jobbet bliver ikke brugt så meget og det her er bare en opdatering jeg tænkte der ville gøre at lægejobbet blev spillet mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Noah said:

 

Ved godt at det ikke blev brugt før... men hvis man kigger jobs som Landmand, pakkeomdeler og hotelejer er der ikke særligt mange der bruger de jobs og de er der stadig... Selv læge-jobbet bliver ikke brugt så meget og det her er bare en opdatering jeg tænkte der ville gøre at lægejobbet blev spillet mere.

Okay, men det ville heller ikke blive brugt, men på rock bliver "Læge" brugt en del.

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutes ago, JimmiGaming said:

Okay, men det ville heller ikke blive brugt, men på rock bliver "Læge" brugt en del.

 

Det kan godt være at læge bliver brugt en del mere en andre jobs men 50% af alle er tyve og 30 % er betjente (føles det som)... Grunden til at folk ikke spiller andre jobs er fordi de for det meste er kedelige og fordi de kan tjene flere penge på at være tyv... Jeg mener ikke (som andre) at Stavox er Gmods version af GTA 5... Jeg mener ikke at penge betyder alt derinde og kunne derfor godt tænke mig at de normale jobs blev lidt mere interessante end: Kør hen med de her pakker, Kom og heal mig, plant dine kartofler... 

 

Min Idé er bare min mening hvad der f.eks. kunne gøre lægejobbet sjovere :) og mere RP agtig.

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutes ago, Noah said:

 

Det kan godt være at læge bliver brugt en del mere en andre jobs men 50% af alle er tyve og 30 % er betjente (føles det som)... Grunden til at folk ikke spiller andre jobs er fordi de for det meste er kedelige og fordi de kan tjene flere penge på at være tyv... Jeg mener ikke (som andre) at Stavox er Gmods version af GTA 5... Jeg mener ikke at penge betyder alt derinde og kunne derfor godt tænke mig at de normale jobs blev lidt mere interessante end: Kør hen med de her pakker, Kom og heal mig, plant dine kartofler... 

 

Min Idé er bare min mening hvad der f.eks. kunne gøre lægejobbet sjovere :) og mere RP agtig.

Kan sgu godt se hvad du mener, men du skal ogs lige tænke på at serverens resurser 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.