Hop til indhold
Stavox

[Afslået] -Staff ansøgning- Mikkel2004 (Moderator)


Mikkel2004

Recommended Posts

---------------------------

Ingame navn: Mikkel2004:smug
SteamID: STEAM_0:1:104254645
IRL fornavn:  Mikkel Bramm
Alder: 13 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  ja jeg har Ejet min Egen Minecraft server og den blev ikke kendt men ellers har jeg været Staff på en masse andre server på Minecraft

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Nej jeg synes bare i skal vælge mig fordi jeg har meget erfaring med det jeg laver og jeg gør mig umage med det jeg laver :smug

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har meget Kendskab til ulx commands fordi jeg har arbejdet på andre server men det gør jeg ik mere det lukket ned men ja jeg kan meget med ulx commands

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg synes selv jeg Er god til at formulere mig skriftligt fordi jeg er god til at skrive og kan skrive hurtigt så ja og jeg kan også formulere mig mundtligt og ja jeg har en god mic synes selv den er god man kan ihvertfald høre mig

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har tid hele tiden så i kan altid få fat i mig når i vil Jeg går i skole så jeg kan spille når jeg kommer hjem

 

Kan du reglerne: Ja jeg kan alle reglerne

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej jeg har fortalt alle de ting som i vil have så ses hvis i vælger mig og tak fordi du gad og bruge din tid på at læse min ansøgning ses

Også synes jeg også Jeres server er pisse god :smug

 

Kan du reglerne: Ja jeg kan alle reglerne

----------------------------------------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.