Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning Af Hjalte slot


Beetle

Recommended Posts

Ingame navn:  Hjalte Slot
SteamID:  STEAM_0:1:179702822
IRL fornavn:  Hjalte
Alder: Jeg er 14 år gammel

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeps, jeg har været meget inde for det administrative jobs i et spilcommunity på mange forskellige servere som jeg har været på Mod/Admin/Head-Admin/Super-Admin/Med-Ejer/Ejer, jeg har haft min egen server i Garrys`Mod og det var fantastisk men jeg lukkede den. Så jeg har meget erfaring med administrative Jobs i et spilcommunity så derfra i Ca. 1 år til Halvandet år har jeg arbejdet med "Staff" i DARKRP, Minecraft, CSGO.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeps, det har jeg jeg har været en del af mange community`s i det lang tid jeg har spillet Garrys`Mod så derfra kender jeg næsten det hele af delen Ulx som vi kender den idag kender også (!visdeath, !scene, !gotocar) osv. Jeg er også lære nem ´det har jeg fået af vide mange gange på Servere der jeg har været Staff. Så er jeg også en meget rolig person jeg tager tingene som de kommer og ikke bare gætter på fremtiden som mange har det/gør og jeg er næsten nærig efter at hjælpe personer og svare på alle disse spørgsmål som folk stiller så de kan få noget bedre ud af deres Rp.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeps, jeg har meget kendskab til Ulx da jeg har arbejdet med det længe i snart 2 år så jeg kender en del til det da jeg brugte det hver dag alle de dejlige comands som man kan bruge for at hjælpe personer i nød/hjælp så jeg har meget kendskab til Ulx.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg bruger min mic når det er nødvendigt og jeg er god efter min egen mening til at formulere mig skriftligt og/både mundligt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag (14:00-21:30) Tirsdag (15:00-21:45 Onsdag (15:00-21.30) Torsdag (15:00-21:30) Fredag (14:00-Hele Aftenen) Lørdag (Hele Aftenen) Søndag (Hele Dagen-21:45).

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke lige pt.       Tak for opmærksomheden i må have en fortsat god dag/Aften. // Hjalte Slot vi ses In-Game

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.