Hop til indhold
Stavox

[Afslået]          Staff ansøgning Lucas studio


Lucas

Recommended Posts

              Staff ansøgning Lucas studio

 

Ingame navn:  Lucas studio        

 

SteamID: STEAM_0:0:99324621


IRL fornavn: Lucas


Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej men  jeg ser youtube videoer om det hverdag.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg kan godt finde ud af at svare ordentligt og ikke blive så sur på folk så hurtigt. Fordi at det kunne være sjovt at komme med på holdet, da jeg godt kan lide at hjælpe folk.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja lidt (bring goto ovs)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg er rimelig god til at formulere mig.  Ja jeg bruger min mic, hver gang jeg spiller.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:    Mandag fra kl 16 til kl 20

Tirsdag  fra kl 16 til kl 20

Onsdag fra kl 15.45 til kl 20

Torsdag fra kl 15.45 til kl 20

Fredag   fra kl 15 til kl 22.45

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg bliv banet fra et halvt år siden i 4 dag fordi at jeg brudte reglen 1.19. (MEN GØRE DET IKKE IGEN)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.