Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban Requst Knixx GoDs


Knixx [DK]

Recommended Posts

In-game navn:Knixx GoDs
SteamID:STEAM_0:0:31372954
Ban Reason:disrespekt+Grimt sprog forbrug
Hvem har banned dig?:MagnusBD
Hvorfor skal du unbannes?:Fordi jeg ikke ser noget proplem i at kalde min gidsel en hund, det er skuda irreternde, jeg synes det er til grin at man skal blive jailet 300 sec for det og "du er til grin" medførte 2 dages ban fordi jeg overhovedet ikke synes at "hund" er et grimt ord på nogen måder, det er da ligsom at bruge ham som slave? der er han da også din hund han gør hvad du siger.
 

 
Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, sådan som du forklare dig, får du det til at lyde som om du ikke har gjordt noget, for det første når du vælger at kalde en anden person for en hund, er det tydeligvis ikke fordi at personen er en sød lille Chihuahua, så snart du vælger at kalde en anden person en "hund" er det ret så nedtalende, mere eller mindre sagt som at han er din hund, gør alt for dig osv, at du går i snor med ham og mere. Det vil så siges at det ikke er "sødt" ment på nogen måde, om så du vælger at sige at det er sådan, så er det helt klart det ikke. Bare din attitude i sig selv, endda også på Teamspeak der vi havde vores lille snak, snakkede du også med en attitude som jeg personligt ikke gider at høre folk bruge, da det gør at andre spillere føler sig svinet til, eller talk ned til. Så det vi nu vælger at gøre er at du får dit 2 dages ban, også derefter vælger vi at give dig en noget hårdere straf hvis du nu vælger at svine folk til på den måde. Vi takker for din forståelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.