Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request - Ravnhild Eddikekoger.


HyggeFis

Recommended Posts

Dit in-game navn: Ravnhild Eddikekoger.  
Vedkommendes in-game navn: Jumboo
Dit SteamID: STEAM_0:1:66794822
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:32581400
Tidspunkt for hændelse: 19:30 - 19:40 ca.
Hvad regler er blevet brudt: RDM, og failRP
Hvad skete der?: Vi havde et meget godt politihold, det gik meget godt i byen. Men pludselig er der en base udenfor byen, der begynder at skyde på os. Det var helt uden grund.
Vi kalder så admin, og de siger så at vi skal have flere beviser, da de lyver i admin case, og siger at vi gik ind for K.O.S. Det gjorde vi så ikke, så jeg besluttede mig for at filme
en lille periode af det der skete.. De skal lige siges, at jeg blev dræbt 2 gange uden grund, en anden blev dræbt 3 gange uden grund, og så var der flere af mine kollegaer der blev dræbt.
Håber i lige vil nyde denne video der kommer i beviser.
Beviser: Kvalitet er IKKE GOD!
Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutes ago, Jan T said:

Altså jeg har haft en del med dem, så jeg tænker egentlig bare de skal have en straf. Både mig og @Glen Andersen har haft fat i dem utrolig mange gange.

Super. Vi har også snakket med dem 1000 gange, men de bliver ved medd at skyde. Håber snart de lære af deres fejl! Tak fordi at i gad at tage jer af det. 

 

//Ravnhild Eddikekoger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.