Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning John Frandsen.


John Frandsen

Recommended Posts

Ingame navn
John Frandsen

SteamID: 
STEAM_0:0:185613444

IRL fornavn: 
Marcus

Alder: 

14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har været på et par Minecraft servere hvor det gik super godt, der var dog problemer rimelig tit.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

-Jeg elsker virkelig at hjælpe folk, det gør mig glad at se andre er glade.

-Jeg har styr på de fleste regler

-Jeg prøver at holde styr på mit RP, da jeg ikke ønsker at failrpe

-Jeg syntes selv jeg opfører mig pænt inde på jeres server, jeg ved godt at i mener at jeg bryder mange regler men det syntes jeg bare ikke jeg fornemmer at jeg gør. 

-Jeg er virkelig god til at håndtere pressede situationer, og jeg kan holde hovedet koldt når der noget der er svært.

-Jeg læser tit lige nogle af reglerne igennem, så jeg øver mig i at kunne absolut alle regler.

-Jeg har spillet på serveren længe nu og jeg har altid virkelig gerne villet være staff fordi jeg ved hvordan man gør og jeg føler ikke der kommer til at være nogen problemer.

Når jeg bliver svinet til, så prøver jeg ikke at overreagere, jeg tager det bare som om at det er Rp. Jeg vil rigtig gerne være en del af staff teamet fordi jeg ved hvordan man gør, det virker ikke så utrolig svært. og jeg ville så utroligt gerne!

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har god kendskab til det, jeg kender de fleste af commandsne og hvordan det fungerer. Jeg ved ikke alt, men det kan jeg komme til.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg klarer mig virkelig godt skriftligt, så stavefejl oplever jeg stortset ikke. Jeg bruger altid min mikrofon, så der er ingen problemer der.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 17:00 - 21:30

Tirsdag: 17:00 - 21:30

Onsdag: 17:00 - 21:30

Torsdag 17:00 - 21:30

Fredag 17:00 - 22:00 eller senere

Lørdag 10:00 - 22:00 eller senere

Søndag 10:00 - 22:00 eller senere

 

Jeg kommer til at være på stortset hver dag da jeg har fået lysten til at spille tilbage.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ønsker virkelig at i tager imod mig på Staff teamet, da det er en drøm for mig at blive Staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, ✧LucaReno✧ skrev:

+Rep 

- God ansøgning 

- Moden

- Aktiv

 

✧LucaReno✧

Taaak <3!

 

21 timer siden, Lucas skrev:

+REP

 

-god ansøgning

-flink person

-god til sit RP

Taak Lucas

 

19 timer siden, StaX skrev:

+rep

-Fed ansøgning

-Meget aktiv

-Har styr på sit RP

-Kender reglerne

Mange tak Stax

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.