Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] STAFF ansøgning - Anders Mat


Anders Mat

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Nuværende navn er Anders Mat

 

SteamID: STEAM_0:0:33117878

 

IRL fornavn: Navnet er Nicklas.

 

Alder: 15 født den 13 november 2001

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har igennem tiderne nu haft en del forskellige administrative arbejde. det hele startede tilbage i minecraft hvor jeg startede min egen server op med en kammerat og den valgte jeg så at forlade efter en to til tre måneders tid da jeg ikke havde interessen i det længere og at der heller ikke blev gjort noget ud af servern. Jeg har lige siden der surfede lidt rundt og været staff på nogle venners servers hvor jeg har hjulpet dem med det administrative arbejde og plugins og sådan. Der fik jeg bland andet en rigtig god oplæring om hvordan man er som "STAFF” og hvordan man tolerer ting.

 

Jeg tog så beslutningen da min bror spillede det her spil kaldt ”Garrys Mod”. Det købte jeg selvfølgelig også og har prøvet lidt af hvert såsom Sandbox,DarkRP,TTT. Jeg begyndte at spille DarkRP seriøst da jeg fik et admin arbejde på en server der hed ”Exorkeez” der var jeg så admin i omkring 3 måneder hvor jeg fik et utrolig godt indblik af hvordan det var som en staff. der så jeg også RP for et andet perspektiv.

Efter Exorkeez tog jeg et valg sammen med to af mine gode venner og starte en Gmod server op selv som dsv lukkede lidt tid efter da ikke nogen af os havde tid til at lave på den.

 

der var jeg så lidt tilbage hvor jeg startede. Der fandt jeg så en amerikansk server kaldt "CookieRP". Servern var engelsk og der var jeg så heldig og blive accepteret som moderator. jeg blev desvære demotede da jeg ikke var aktiv nok derinde begrund af nogle personlige årsager. Hvilket var forståeligt nok. Jeg valgte så at forlade GMOD og begynde på CSGO. Efter omkring 1800 timer i spillet begyndte jeg og syntes det var lidt kedeligt. Jeg vendte så tilbage til GMOD igen da jeg begyndte og savne DarkRP. jeg fandt så servern Stavox og tænkte jeg kunne give det et forsøg. Jeg har så nu spillet herinde i omkring 242 timer og lidt tid før. Jeg håber så derefter jeg kan få lov til at lave noget adminstrativ arbejde da jeg er virkelig engageret og brænder for det.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere og at jeg skal være en del af Staff holdet er: at jeg har styr på

- Reglerne.

 - er engageret.

- Jeg holder altid en god tone.

- Kan se en situation for to sider af.

- Kan holde hovedet koldt i pressede situationer.

- Har styr på ULX.

- Sød person nem at snakke med.

- Jeg har situations fornemmelse.

- Har ca de 2000 timer i spillet.

Jeg kan nemt tage en beslutning og finde konklusionen af situationen.

Jeg mener alle kan være kvalificeret til at lave en god ansøgning hvis man gør det godt nok men jeg mener jeg har fået det ekstra skub som nogle mangler.

afslutter først en case når jeg selv bedømmer der ikke kan gøres mere ved det.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg påstår selv at jeg har god erfaring med ULX da jeg har været admin på forskellige Garrys mod servere før. Den måde jeg definere ULX er en menu som alle har adgang til men som staff kan man nogle flere ting. Har også lagt mærke til at servern har deres egne commands. Der kan selvfølgelig altid blive forbedringerne. Ellers er der nogle ting der godt kan blive genopfrisket.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger min mic konstant og hvis jeg ikke bruger min mic er jeg som regel hurtig nok på tasterne så det er ikke noget problem. Jeg mener selv jeg kan formulere og definere mig selv på et sprog alle forstår så der ikke er noget problem mellem mig og spillerne og holder selvfølgelig også en ordentlig tone overfor alle spillere. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Jeg har mulighed for at være online hver eneste dag også i weekenderne. Selvfølgelig har jeg noget Fitness og skole arbejde ved siden af men det tages med et gram salt.  

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Jeg går til dagligt i 9 klasse og prøver finder ud af hvad jeg ville efter folkeskolen og uddannelse. Jeg er en person med tålmodighed og bruger en masse tid på gaming. 

----------------------------

Tusind Tak fordi du brugte din tid på at læse min ansøgning

//Anders Mat

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.